26 Şub1 dakikada okunur“YEPAŞ, 7. CX Awards Turkey’de "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi" Kategorisinde Ödülün Sahibi Oldu
7 Şub3 dakikada okunurKonecta, GenAI Destekli Bir Şirket Olma Hedefi Doğrultusunda, Önümüzdeki 3 Yıl İçin İddialı Bir Plan Açıkladı
17 Ara 20241 dakikada okunurUlaknet Çağrı Merkezi, İstanbul Ümraniye’de Yeni Lokasyonunu Hizmete Açıyor
4 Ara 20241 dakikada okunurPusulaCX, 2024 Contact Center World Global Awards organizasyonunda 2 dalda Üstün Hizmet madalyaları ve bununla birlikte 1 Altın ve 1 Gümüş madalya ile ödüllendirildi.
26 Kas 20243 dakikada okunurCX360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi, “Deneyimin Felsefesi”ni masaya yatırdı
21 Kas 20245 dakikada okunurMüşteri Deneyimi Yönetimi Ekosistemi Dönüşüyor ve Büyüme İştahını Koruyor
11 Kas 20241 dakikada okunurDernek olarak ‘’XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi ‘’ Zirvesinde Yerimizi Aldık
7 Kas 20242 dakikada okunurÇamönü Naile Karadeniz İlkokulu ve Ortaokulu, İzmir Buca İlçesi'nde faaliyet gösteren TELUS Digital Türkiye ekibi tarafından yenilendi
5 Kas 20241 dakikada okunur MDYD Olarak ''XCO'24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi'nde Yerimizi Aldık