top of page


Net Call Center’dan Erzurum’a 700 Kişilik Dev Yatırım:İstihdam, Teknoloji ve Kadın Gücüyle Büyüyor
2008 yılında kurulan Net Call Center, bugün çağrı merkezi sektörünün en güçlü ve güvenilir markalarından biri olarak yoluna kararlılıkla devam ediyor. Kurulduğu ilk günden bu yana insan kaynağına, teknolojiye ve sürekli gelişime yaptığı yatırımlarla büyüyen şirket, bugün 1000’in üzerinde çalışanıyla hem yerel hem de global ölçekte fark yaratıyor. Yıllar içinde yalnızca bir çağrı merkezi değil, müşterileriyle aynı hedefi paylaşan bir çözüm ortağı haline gelen Net Call Center;
6 Kas2 dakikada okunur


Konecta, EMEA Bölgesi için Everest Group'un 2025 Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) Hizmetleri PEAK Matrix® Değerlendirmesi’nde Lider Olarak Adlandırıldı
Müşteri deneyimi (CX) ve dijital hizmetler alanında hizmet sunan Konecta, EMEA bölgesi için Everest Group’un 2025 Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) Hizmetleri PEAK Matrix® Değerlendirmesi’nde Lider seçildi. Bu, Konecta'nın bu unvanı üst üste altıncı kez kazanarak istikrarlı pazar liderliğini ve inovasyona olan güçlü bağlılığını ortaya koyduğunu gösteriyor. Everest Group CXM Hizmetleri PEAK Matrix®, hizmet sağlayıcılarını pazardaki etkileri ve hizmet sunma yetkinlikleri açısında
27 Eki2 dakikada okunur


MDYD Prompt Mühendisleri Yetiştirmeye Hazırlanıyor’
Ekonomist Dergisi,Ekim 2025
27 Eki1 dakikada okunur


MDYD’nin “Dünya Müşteri Deneyimi Günü” ne Özel Düzenlediği Webinarda Müşteri Odaklı Dönüşüm Yolculuğu Konuşuldu
Müşteri deneyimini bir gün değil, her gün odağına alan Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği tarafından düzenlenen webinarda; müşteri deneyiminin ürünlerden, hizmetlerden, kampanyalardan ya da teknolojiden çok daha fazlası ve sürdürülebilir başarının temeli olduğunun altı çizildi. Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği (MDYD), 7 Ekim Dünya Müşteri Deneyimi Günü kutlaması kapsamında üyelerinin katılımına özel bir webinar düzenledi. MDYD Yönetim Kurulu
21 Eki2 dakikada okunur


16 Eki0 dakikada okunur

2

2
1/1
bottom of page
