top of page

Altın Deneyim Ödülleri Başvuruları Devam Ediyor

 
Mdyd Altın Deneyim.jpg

Geçtiğimiz yıllarda çağrı merkezi, müşteri hizmetleri, müşteri deneyimi yönetimi iş alanındaki Müşteri Temsilcilerimizin bireysel olarak katıldığı “ÇMD Altın Kulaklık Ödülleri” yarışmamız, Derneğimizin isim ve yapı değişikliğine paralel olarak “MDYD Altın Deneyim Ödülleri” adıyla devam ediyor. Yenilenen kategorilerimizde yine birbirinden güzel videoları görmek için sabırsızlanıyoruz!

MDYD 7. Altın Deneyim Ödülleri

Kahramanı olduğun bir müşteri deneyimi hikayesini, inovatif bir fikrini, işini anlatan ve kendi yarattığın şarkını 1 dakikalık videonu çek gönder, bu yılın kazananı ve sürpriz hediyelerin sahibi sen ol!

Son başvuru tarihi: 4 Ekim 2024

Altın Deneyim Ödülleri Kategorileri

En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi;

Müşteri ile olan her temasımız ayrı bir hikaye! Ama eğer bu benim kahramanlık hikayem, daha etkileyici, derin, samimi, ilginç, komik bir müşteri deneyimi hikayesi olan Müşteri Temsilcisi yoktur diyorsan, “Anlat Bakalım” :)

Bir

Fikrim Var;

Tüm firmalar müşteri deneyimini iyileştirmek için birbiri ile yarışırken benim bu konuda henüz uygulanmamış inovatif ve parlak bir fikrim var, konuyu son noktayı koyabilirim diyorsan, “Düşün Bakalım” :)

Şarkını

Yarat;​​

İşimi, sözleri ve müziği bana ait olan bir şarkı ile anlatacak olsam, ortaya tam olarak böyle bir eser çıkardı diyorsan,  “Paylaş Bakalım” :)

Şimdi Başvur!

Yardıma İhtiyacınız Mı Var, Bize Ulaşın

info@mdyd.org.tr adresi üzerinden merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

  • Altın Deneyim Ödüllerine kimler başvurabilir?
    Ödüller, tüm müşteri deneyimi yönetimi temsilcilerimizin başvurusuna açık. Backoffice, dış arama, çözüm merkezi vb. tüm ekiplerdeki müşteri temsilcileri yarışmaya başvurabilirler.
  • Ödüle nasıl başvurabilirim?
    Bu site üzerinden, başvurmak istediğin kategoride videonu yükleyerek başvurabilirsin. Başvuru için video dışında başka bir belge (sunum, cv, ses dosyası vb.) yüklemene gerek yok.
  • Başvurular ne zaman bitecek?
    Başvurular 30 Eylül 2024 Pazartesi saat 24.00’da sonra erecektir.
  • Ödül töreni ne zaman ve nerede olacak?
    Daha sonra açıklanacaktır.
  • Başvuru için çekilecek videonun herhangi bir formatı var mı?
    Videolarda yaratıcılık serbest. Herhangi bir sınırlama yok. Max. 1 dk sürecek videonu, MP4 yada MOV formatlarından birinde sitemize yükleyerek başvurabilirsin.
  • Aynı kategoride birden çok video ile başvuru yapabilir miyim?
    Hayır, bir kategoride bir kişi en fazla bir video yükleyebilir.
  • Birden fazla kategoriye başvuru yapabilir miyim?
    Evet, farklı kategorilerde olmak şartı ile birden fazla video yükleyebilir ve birden fazla kategoriye başvuru yapabilirsin.
  • Ekip olarak başvuru yapabilir miyiz?
    Hayır. Tüm kategorilere bireysel olarak başvuru yapmanız gerekmektedir.
  • En samimi müşteri deneyimi hikayesi kategorisinde ses kaydı ya da başka bir kanıt istenmekte midir?
    Hayır, başvuru aşamasında ses kaydı ya da başka bir kanıt istenmemektedir. Sadece kendi çekeceğiniz amatör video ile başvuru yapabilirsiniz. Gerektiğinde hikayenin doğruluğu çalışmakta olduğunuz şirket tarafından teyit edilecektir.
  • Seçim sürecinde sunum, mülakat vb. başka bir aşama olacak mı?
    Hayır, siteye yükleyeceğiniz videolar ile yaptığınız başvurular değerlendirilecek ve birinciler ödül töreninde ödüllendirilecek.
  • Başvurular ücretli mi?
    Hayır, yarışmaya başvuru için herhangi bir ücret yok.
  • Başvurmak için çalıştığımız kurumdan izin almamız gerekiyor mu?
    “En samimi müşteri deneyimi hikayesi” kategorisinde hikayenizi anlatmak için çalıştığınız şirketten izin almanız gerekmektedir. İzin aldığınızı kanıtlayacak bir belge eklemenize gerek yoktur. Juri, ilgili şirket ile iletişime geçerek hikayenin doğruluğunu teyit edecektir.

Geçmiş Dönemlerin Kazananları!

Birbirinden etkileyici ve keyifli videolarla katılan herkese çok teşekkür ediyor, kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz!

‘’Sen Modunu Nasıl Yakalıyorsun?’’

Kategorisi Kazananı

Müge Çağlayan

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Canan Deveci

‘’En Samimi Müşteri

Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Simge Pirinççi

2021 Altın Kulaklık Kazananları

"En Yaratıcı Çalışma

Ortamı"

Kategorisi Kazananı

Salih Gürkan Haklı

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Aykut Özgür

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Ayşegül Sağlam

2019 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Elif Gamze Bozo

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Elif Gamze Bozo

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Şeyma Nur Özdemir

2018 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Süleyman Mertcan Şemen

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Elif Şahan

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Merve Gezenoğlu

2017 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Derya Altıok

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Merve Saatlioğlu

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Emine Gül Kurtaç

2016 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Özlem Vardar

"Bir Hayalim

Var"

Kategorisi Kazananı

Ömer Faruk Kılıç

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Nergiz Özdemir

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği
bottom of page