Yönetim Kurulu
Yönetim kurulumuzda 1 başkan , 4 başkan yardımcısı ile toplam 15 asil üye bulunmaktadır.
Yönetim Kurulu Başkanı
Cemile Banu Hızlı
1996 yılında Orta Doğu Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olan Banu Hızlı, kariyer hayatına kurumsal bankacılık alanında yönetici adayı programı ile başladı. 1996-2016 yılları arasında sırasıyla Dışbank, BankEuropa, Millennium Bank ve Finansbank’ta Kurumsal Bankacılık, Özel Bankacılık, Kanal Yönetimi gibi alanlarda üst düzey görevler üstlendi.
2016 yılında Türkiye’nin en büyük bağımsız dış kaynak sağlayıcılarından biri olan CMC Türkiye bünyesine Genel Müdür Yardımcısı olarak katılan Hızlı, 2019 yılında CMC Türkiye’nin Genel Müdürü olarak atandı. Göreve başladığı günden bugüne CMC Türkiye’nin büyüme stratejileri, müşteri ilişkileri yönetimi ve hizmet çeşitliliğini artırma çalışmalarına öncülük yaparak CMC Türkiye’nin sektördeki yerini güçlendirdi.
CMC Türkiye’nin Ocak 2020’de Avrupa’nın en hızlı büyüyen BPO, Teknoloji ve Danışmanlık şirketler grubu M+ Group’a katılmasıyla birlikte Banu Hızlı, M+ Group icra kurulu üyelik görevini de üstlenmiştir. M+ Group, Türkiye ve Avrupa’daki 15 lokasyonda, 58 ülkeden 260 kuruma 10000’in üzerinde çalışanı ile 31 dilde hizmet veriyor.
Banu Hızlı, Çağrı Merkezleri Derneği dışında Yönetim Kurulunda Kadın Derneği ve YenidenBiz Derneği’nde aktif rol almaktadır.
Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Haktan Saran
1975 doğumlu Haktan SARAN, Mimar Sinan Üniversitesi İstatistik Bölümü’nden mezun oldu. İş hayatına 1995 yılında Koçbank çağrı merkezinde başlayan Saran, çağrı merkezi alanında farklı pozisyonlarda çalıştıktan sonra 1999 - 2004 Yılları arasında Denizbank Alternatif Kanal yönetiminde görev aldı. 2005-2014 yılları arasında Turkcell Global Bilgi’de sırasıyla Müşteri Hizmetleri Operasyon Müdürlüğü ve Turkcell Bireysel Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı ve Alonet Bilgi Teknolojileri firmasında Genel Müdür olarak görev yapan Haktan Saran, şu an Assistt Çağrı Merkezi'nde Genel Müdür olarak görev yapmaktadır.
Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Neşet Seçkin Piker
1973 doğumlu Seçkin Piker, İstanbul Üniversitesi İngilizce İktisat bölümünden mezun olmuştur.DHL kariyerine 1999 yılında Saha Satış Müdürü olarak başlayan Seçkin Piker, sırasıyla Özel Müşteriler Müdürü, Grup Satış Müdürü, Direkt Satış Kanalları Müdürü gibi satış ekibinde farklı rollerde yöneticilik yaptı. Ayrıca Role Advancing Program Through Internal Development – (Yetenek Gelişimi Programı) kapsamında Katar ve Fransa’da KOBİ pazarlarında gelişim ve uygulamalardan sorumlu satış direktörü olarak görev yaptı. 2015 yılından itibaren tüm ilgili satış ekiplerinin yönetimi dahil saha satış faaliyetlerinden sorumlu olarak Türkiye Saha Satış Direktörlüğü görevini yürüten Piker, 2021 yılı itibariyle Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütmektedir. Seçkin Piker evli ve 2 çocuk babasıdır.
Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Zekeriya Arslan
1971 Ankara doğumlu Zekeriya Arslan Bilkent Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği ve Enformasyon lisansı ve Yeditepe Üniversitesi MBA mezunudur. Kariyerine Northern Telekom’da ARGE mühendisi olarak başlayan Arslan, Allianz Grubu firması olan Mondial Assitance Türkiye’de 7 sene üst düzey yönetici olarak çalışmış, İngiltere, Almanya, İtalya ve Fransa’da birçok çağrı merkezi projesinde yer almıştır.
Şu anda 200 kadar firmanın çağrı merkezi hizmetlerini sunmakta olan EchoCCS kurucusu ve CEO’sudur. Arslan, Türkiye’nin ilk çağrı merkezi kitabı olan A’dan Z’ye Çağrı Merkezi Dünyasının da yazarıdır.
Emre (17) ve Aras (5) isimli iki erkek çocuğu vardır. Yazarlık, yüzme, squash ve paraşüt ile yarı profesyonel ilgilenen Arslan, P4 seviye paraşüt pilotudur.
Yönetim Kurulu Üyesi
Beril Hakgüden
1998 yılında Boğaziçi Üniversitesinde Psikoloji eğitimini tamamlayan Beril Hakgüden, 2011 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi, MBA programından mezun olmuştur. Finans sektöründe 20 yıllık deneyime sahip olan Beril Hakgüden, kurumsal iş hayatına Esbank’ta başlamış, sonrasında Dışbank yönetici adayı programı ile devam etmiş; BankEuropa, Millenniumbank ve Fibabanka’da Bireysel ve Kobi Segment Şube Yöneticiliği, Perakende Bankacılık Satış ve Koordinasyon Birim Yöneticiliği görevlerinde bulunmuş, Agile yapıya geçiş ile birlikte kurulan Squad Liderliği rolünü üstlenmiştir.
2018 yılından bu yana Vodafone’da çalışmakta olup sırasıyla Müşteri Operasyonları çatısı altında Kurumsal Servisler Kıdemli Müdürlüğü, Bireysel Servisler Kıdemli Müdürlüğü ve Ticari Fonksiyonlardan sorumlu Kıdemli İnsan Kaynakları İş Ortaklığı rollerinde bulunmuştur.
Haziran 2023 tibariyle de Müşteri Operasyonları Bireysel Servisler Yönetimi Direktörü olarak çalışmaktadır.
Yönetim Kurulu Üyesi
Cemal Murat Akar
İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi Endüstri Mühendisliği Bölümü mezunu olan Cemal Akar, Tempo BPO şirketinin kurucularındandır ve 2001 yılından itibaren şirketin yönetiminde yer almaktadır. Ayrıca çağrı merkezi ve mobil iletişim endüstrisinde on bir yıllık tecrübeye sahip olan Akar, Alokontör gibi başarılı projelere imza atan Tempo BPO ve bir Mobile VAS şirketi olan Cetech’in de kurucuları arasındadır. Tempo BPO Yönetim Kurulu Başkanı olan Cemal Akar 1973 İstanbul doğumludur. Bekar ve 2 çocuk babası olan Cemal Akar İngilizce bilmektedir.
Yönetim Kurulu Üyesi
Esin Karakaya
Kariyerine 1997 yılında Pamukbank’ta Bireysel Bankacılık Krediler departmanında başlayan Karakaya, Pamukbank, Halkbank ve Halk Sigorta’da Satış ve Pazarlama departmanlarında yöneticilik seviyesinde görevler üstlendi. 2007 yılında CPP Group Türkiye bünyesine Kurumsal Satış ve Pazarlama Müdürü olarak katılan Esin Karakaya, daha sonra Kurumsal Satış ve Pazarlama Direktörü görevinde şirketin büyümesinde önemli bir rol üstlenmiş olup 2023 yılından itibaren Satış, Pazarlama, Ürün, Müşteri hizmetleri, ve Çağrı merkezi operasyonlarından sorumlu eş CEO'su olarak görev yapmaktadır
Banka ve Sigorta sektöründe 25 yılı aşkın profesyonel kariyere sahip olan Karakaya, Esin Karakaya, İstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi'nden mezun olup, İstanbul doğumlu ve bir erkek çocuk annesidir.
Yönetim Kurulu Üyesi
Hasan Adıgüzel
Ankara Üniversitesi Elektronik Mühendisliği bölümünden 1995 yılında mezun olan Hasan ADIGÜZEL, akademik alanda İşletme Ana Bilim dalında Atılım Üniversitesi' nde MBA ve Doktora çalışmalarını tamamlamıştır.
Telekomünikasyon sektöründe Telekomünikasyon Proje Yöneticisi, Uluslararası İlişkiler Başkan Yardımcısı ve Grup Tedarik Zinciri Direktörü olarak çalışmıştır. 2014 yılından itibaren Pusula Call Center CEO’su olarak görev yapmaktadır.
Yönetim Kurulu Üyesi
Hüseyin Şerif Beyaztaş
1972 Eskişehir doğumlu olan Beyaztaş, 1993 - Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği mezunudur.
İş yaşamına 1995 yılında Arçelik Tüketici Hizmetlerinde eğitim danışmanı olarak başlayan Hüseyin Şerif Beyaztaş, 2006 yılına kadar Arçelik Tüketici Hizmetlerinde çeşitli pozisyonlarda görev almıştır. Arçelik’in global yolculuğunda, 2006-2010 yılları arasında, Tedarik Zincirinde İthalat Lojistik Yöneticisi olarak, 2010 - 2014 yılları arasında İhracat Lojistik Yöneticisi olarak dış ticarete imza atmıştır. 2014 yılında Arçelik’in Tayland yatırımında Beko Tayland Operasyon Direktörü görevine atanan Beyaztaş, 2015 Şubat ayından bu yana Arçelik Tüketici Hizmetleri Direktörü olarak görev yapmaktadır.
Hüseyin Şerif Beyaztaş, evli ve 2 çocuk babasıdır.
Yönetim Kurulu Üyesi
Mehmet Okan Gözütok
Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Okan Gözütok’un ilk iş deneyimi Bilişim Sektörünün dev isimlerinden NCR Corporation’da oldu. Mezun olur olmaz da, NCR’da yeni yetenekler için hazırlanmış “Eagle Programı”na dahil edilip, firmanın satış ekibinde görev aldı. NCR’da kurumsal satış fonksiyonunda 11 yıl çalıştı. Bu sürenin önemli bir kısmında ABD’in San Diego kentinde firmanın büyük ölçekli sistemlerinin üretildiği ve 2000 kişinin görev aldığı merkezinde Latin Amerika, Orta Doğu ve Afrika Bölgelerini temsilen Pazarlama ve Satış Destek Yöneticisi olarak görev aldı.
NCR’daki 11 yılın ardından kariyerinde dönüşüm sürecine girdi. Yönetim ve liderlik konusunda aldığı örgün yüksek öğrenim ve profesyonel gözlemi kendisini büyük ölçekli örgütsel yapıları yönetmeye davet ediyordu. Çağrı Merkezi sektörü ile 2001 yılında tanıştı. Ve kariyerinde son derece önemli bir yer alan Siemens Türkiye’ye geçiş yaptı. Sektöründe prestijli ve onlarca jüri üyesinin yer aldığı IMI Çağrı Merkezi Ödüllerinde ‘’Yılın En Övgüye Değer Operasyon Yöneticisi’’ ünvanını aldı.
Siemens’in ilgili biriminin tüm dünyadaki stratejik hareketi paralelinde Atos Origin ile birleşmesi sonrası 2013 yılında Atos Türkiye’de Genel Müdür Yardımcısı olarak görev alan Okan Gözütok, 2 Temmuz 2018 itibariyle Atos Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin CEO’su olarak göreve getirildi.
Çağrı Merkezi Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Ataşehir Rotary Kulübü Derneği Üyesi olan Okan Gözütok, kitap okumayı, bir usta aşçı olarak yemek yapmayı, dekorasyon ile ilgilenmeyi, seyahat etmeyi ve hızlı araba kullanmayı hobileri arasında tanımlamaktadır.
Yönetim Kurulu Üyesi
Meliha Ayşegül Turhan
Ayşegül Turhan, İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği’nden 2000 yılında mezun olmuştur. Aynı yıl, AT Kearney Yönetim Danışmanlık firmasında iş analisti olarak kariyerine başlamış,sonrasında Pfizer’de Ürün Müdürlüğü, QNB Finansbank’da Segment Yöneticiliği ve bankanın yeni kurduğu tüketici finansman şirketinde pazarlama müdürlüğü görevlerini yürütmüştür. 2010 yılında bankadaki büyük bir transformasyon projesi ile birlikte müşteri hizmetleriyle tanışmış ve yaklaşık 10 yıl QNB Finansbank, Vodafone’da çeşitli rollerde yöneticilikler yapmış, büyük transformasyon projelerini yönetmiştir. Ağustos 2020’den itibaren Hepsiburada’da görev alan Ayşegül Turhan HepsiFly, HepsiPay , HepsiJet , HepsiExpress ve Hepsiburada müşteri hizmetlerinden sorumlu grup direktörü olarak görev yapmaktadır.
Yönetim Kurulu Üyesi
Metin Tarakçı
İş yaşamına 1996 yılında Koçbank’ta Çağrı Merkezi’nde başlayan Metin Tarakçı, 2005 yılına kadar Egebank, HSBC, Koçbank gibi sektörün önde gelen bankalarının Çağrı merkezi birimlerinde çeşitli pozisyonlarda görev almıştır. 2005 yılında dış kaynak sektörüne geçiş yapan Tarakçı, CMC ve Callpex Çağrı Merkezlerinin Genel Müdürlüğü görevlerini üstlenmiştir.
2016 yılı itibarı ile Avrupa’nın en büyük dış kaynak hizmet sağlayıcılarından biri olan Webhelp SAS’ın, Callpex’ i satınalma sürecini yöneten Tarakçı, yeni adıyla Webhelp Türkiye’nin CEO’su olarak görevini sürdürmektedir.
20 yılı aşkın tecrübesi ile çağrı merkezi sektörüne hizmet vermeye devam eden Metin Tarakçı, İleri Düzey SPK Lisans Programı’nı bitirmiş, evli ve 1 çocuk babasıdır.
Yönetim Kurulu Üyesi
Metin Tuğtağ
2003 yılında Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun olan Metin Tuğtağ; Danone ve Türk- Henkel gibi sektörünün öncü firmalarında, Bölge Satış Müdürlüğü pozisyonlarında yer alarak 10 yılı aşkın bir satış tecrübesi elde etmiştir.
2015 senesinde TRT dünyasına adım atan Tuğtağ; önce TRT World’ün Kanal Koordinasyon & Operasyon Direktörü olarak görev almış, 2018-2023 yılları arasında ise; TRT İstanbul Bölge Müdürü olarak devam etmiştir. Metin Tuğtağ, Şubat 2024 itibarıyla Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü olarak çalışmaktadır.
Yönetim Kurulu Üyesi
Tülay Doğrular
Bankacılık ve Finansal Destek Servisleri ve Müşteri Deneyimi alanlarında 30 yıla yakın tecrübesi bulunan Tülay Doğrular, Almanya'da Bankacılık ve Finansal Destek Servisleri üzerine eğitim aldıktan sonra, profesyonel yaşamına 1992 yılında yine aynı ülkede Volksbank çatısı altında başladı. 12 yıllık finans tecrübesinin ardından kariyerine müşteri deneyimi alanına odaklanarak devam etti. 2014 yılında Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak dünyanın lider müşteri ve deneyim yönetimi BPO’su Teleperformance’a katılan Tülay Doğrular, 2018 yılından bu yana Teleperformance Türkiye CEO'su ve Yönetim Kurulu Üyesi görevlerine devam etmektedir. Türkiye'de 8.000’den fazla etkileşim uzmanı ile 19 farklı sektörde, 20’den fazla dilde, 150’den fazla lokal ve global markaya müşteri deneyimlerini geliştirme yolculuğunda destek olmaktadır.
Çok iyi derecede İngilizce ve Almanca bilen Doğrular, profesyonel yaşantısında elde ettiği başarının yanı sıra ailesine duyduğu bağlılığın ve can dostları için hissettiği sevginin yaşamının vazgeçilmez bir parçası olduğunun altını çizmektedir.
Yönetim Kurulu Üyesi
Yasin Uslu
1976 Ankara doğumlu olan Yasin Uslu, Kanada Toronto’da Seneca College’da Bilgisayar Mühendisliği lisans eğitimini tamamladıktan sonra, York Üniversitesi’nde Bilgi Teknolojileri konusunda yüksek lisans yaptı.
Yurtdışında başladığı iş yaşamında, Çağrı Merkezi firmalarında operasyon yönetiminde deneyim kazanan Yasin Uslu, 2008 yılında Kanada’da Eastman Kodak’taki görevinden sonra Türkiye’ye kesin dönüş yaptı. 2011 yılına kadar Sektörde önemli görevler üstlendikten sonra, 2011-2013 yılları arasında Koç Bilgi Grubu Şirketi Callus’ta Operasyon Grup Müdürü olarak çalışmaya başladı. Callus’ın Comdata Group tarafından satın alınmasının ardından Comdata Türkiye’nin Operasyon ve Müşteri İlişkilerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak çalıştı. 2019 yılı itibariyle Comdata Genel Müdürü olarak görevini sürdürmektedir. Evli ve iki kız çocuğu babasıdır.