top of page
Profil
Katılım tarihi: 2 Tem 2024
Yazılar (61)
6 Kas 2025 ∙ 2 dk.
Net Call Center’dan Erzurum’a 700 Kişilik Dev Yatırım:İstihdam, Teknoloji ve Kadın Gücüyle Büyüyor
2008 yılında kurulan Net Call Center, bugün çağrı merkezi sektörünün en güçlü ve güvenilir markalarından biri olarak yoluna kararlılıkla devam ediyor. Kurulduğu ilk günden bu yana insan kaynağına, teknolojiye ve sürekli gelişime yaptığı yatırımlarla büyüyen şirket, bugün 1000’in üzerinde çalışanıyla hem yerel hem de global ölçekte fark yaratıyor. Yıllar içinde yalnızca bir çağrı merkezi değil, müşterileriyle aynı hedefi paylaşan bir çözüm ortağı haline gelen Net Call Center; her etkileşimde...
40
0
27 Eki 2025 ∙ 2 dk.
Konecta, EMEA Bölgesi için Everest Group'un 2025 Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) Hizmetleri PEAK Matrix® Değerlendirmesi’nde Lider Olarak Adlandırıldı
Müşteri deneyimi (CX) ve dijital hizmetler alanında hizmet sunan Konecta, EMEA bölgesi için Everest Group’un 2025 Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) Hizmetleri PEAK Matrix® Değerlendirmesi’nde Lider seçildi. Bu, Konecta'nın bu unvanı üst üste altıncı kez kazanarak istikrarlı pazar liderliğini ve inovasyona olan güçlü bağlılığını ortaya koyduğunu gösteriyor. Everest Group CXM Hizmetleri PEAK Matrix®, hizmet sağlayıcılarını pazardaki etkileri ve hizmet sunma yetkinlikleri açısından değerlendiren...
8
0
27 Eki 2025 ∙ 1 dk.
MDYD Prompt Mühendisleri Yetiştirmeye Hazırlanıyor’
Ekonomist Dergisi,Ekim 2025
3
0
bottom of page
