top of page

ÇMD YK Üyeleri 2014 Yılı Kapanış Toplantısında Bir Araya Geldi


ree

Çağrı Merkezleri Derneğinin 2014 yılındaki öncelikli gündemleri ile ilgili gelinen nokta ve faaliyetler değerlendirilirken, Derneğin 2015 yılında odaklanacağı önemli konular için bir ön değerlendirme yapıldı. Ocak ayında tüm üye temsilcilerinin davet edileceği yılın ilk toplantısında üyelerin oyları ve görüşleri ile gündemler için yeniden önceliklendirme yapılarak Derneğin yol haritası belirlenmesi kararlaştırıldı.

 

Yönetim Kurulu Toplantısında ayrıca  bütçe kapanışı yapıldı ve 2015 yılı bütçesi Yönetim Kurulu Üyelerince değerlendirildi.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page