top of page

ÇMD İle Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Bir Araya Geldi


ÇMD’nin önemli kuruluş amaçlarından biri de; düzenleyici ve denetleyici kurullar ile birlikte, sektörle ilgili mevzuatın ve standartların oluşmasını sağlamak, kamu kurumu ve devlet nezdinde girişimlerde bulunmak ve ilişkileri geliştirmektir.


Belirlediği amaçlar doğrultusunda yolunda emin adımlarla ilerleyen ÇMD, BTK Sektörel Rekabet ve Tüketici Hakları Dairesi Başkanı ve Uzman Ekibi ile bir araya geldi.


24 Aralık tarihinde Ankara’da gerçekleşen görüşmede, çağrı merkezi sektörünün dünyada ve Türkiye’deki durumu ile çağrı merkezlerinde çağrı planlama süreçleri hakkında genel bilgiler BTK Uzmanlarına aktarıldı.


Çağrı merkezi sektörünü temsilen devletin ilgili kurumlarıyla birlikte hareket ederek faaliyetlerini sürdüren ÇMD, sektöre devlet desteğinin sağlanması yönünde gerekli tanıtıcı, bilgilendirici ve yönlendirici çalışmalara öncülük etmeye devam ediyor.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page