4 Mar 20242 dakikada okunurAssisTT’in Yenilikçi İş Modeli "Girişimci Müşteri Temsilcisi" Türkiye’ye Yayılıyor
22 Oca 20241 dakikada okunurBaşkent EDAŞ, 16.Turkey Call Center Awards 2023’te “En İyi Dijital Çözüm” Kategorisinde “En Övgüye Değer” Ödülünü Aldı
21 Ara 20231 dakikada okunurYEDAŞ, XVI.Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri Kapsamında “En İyi Teknoloji Kullanımı” Kategorisinde En Övgüye Değer Ödülünü Aldı
1 Ara 20232 dakikada okunurMplus, Ecccsa’da “Best Customer Experıence Redesıgn” Kategorisinde Bronz Ödülün Sahibi Oldu
21 Kas 20231 dakikada okunurYönetim Kurulu Başkanımız Banu Hızlı, Call Centre Management Association (CCMA) Daveti Üzerine Londra’da 9 Ülkenin Dernek Yöneticisiyle Bir Araya Geldi
21 Kas 20231 dakikada okunurDerneğimiz bu yıl da “European Contact Centre&Customer Service Awards 2023” gecesinde “Association Partners” olarak yer aldı!