top of page

CeyBer'de 2 Üst Düzey Atama

CeyBer, çağrı merkezi ve müşteri deneyimi hizmetlerinde iddialı büyüme hedeflerine ulaşma yolunda stratejik bir adım attı.CeyBer Çağrı Merkezi'nde 2 üst düzey atama gerçekleşti ve Naim Özkün Satış Direktörü , Handan Özdoğan Operasyon Direktörü olarak atandılar.

Ekim 2024 itibarıyla Operasyon Direktörü pozisyonuna Handan Özdoğan getirildi. Özdoğan, CeyBer’in operasyonel süreçlerini yöneterek şirketin büyüme stratejilerine liderlik edecek. 

20 yılı aşkın sektör deneyimiyle tanınan Handan Özdoğan, daha önce Turkcell Global Bilgi, Net Call Center ve Teleperformance Türkiye firmalarında Birim Müdürü, Bölüm Müdürü ve Operasyon Direktörü olarak görev yaptı. Bu süre zarfında, Lean Six Sigma Black Belt ve Profesyonel Takım Koçluğu gibi eğitimlerle ekip liderliği, müşteri odaklı stratejiler geliştirme ve operasyonel mükemmeliyet konularında derin bir uzmanlık kazandı. Yenilikçi projeleri ve müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalarıyla sektörde fark yaratan bir isim olarak dikkat çekiyor.

CeyBer’deki yeni görevinde, operasyon süreçlerine teknoloji entegrasyonunu hızlandırmayı ve müşteri odaklı yaklaşımları hayata geçirmeyi hedefleyen Özdoğan, şirketin müşteri memnuniyeti alanındaki liderliğini daha da güçlendirecek. Ekip liderliği ve stratejik vizyonuyla CeyBer’in sektördeki güçlü konumunu ileriye taşımaya hazırlanan Özdoğan, şirketin yeni başarı hikayelerine öncülük edecek.

CeyBer’in yeni Satış Direktörü ise Naim Özkün oldu.Çağrı merkezi ve müşteri deneyimi çözümleri alanında lider bir marka olan CeyBer, Özkün’ün geniş tecrübesiyle büyüme stratejilerini daha da ileri taşımayı hedefliyor.

16 Temmuz 2024 tarihinde görevine başlayan Özkün, Sektöründe lider olan önemli markalarda kazandığı liderlik ve stratejik yönetim deneyimini CeyBer’in hizmet kalitesini geliştirmek için kullanacak. Müşteri odaklı projeleriyle tanınan Özkün, aynı zamanda yenilikçi satış çözümlerini hayata geçirerek şirketin yerel ve uluslararası pazarlardaki etkinliğini artırmayı amaçlıyor.

Bu yeni atama, CeyBer’in müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliğini bir üst seviyeye taşımak için attığı önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

 


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page