top of page

Atos Whizz’e “Yılın Saha Otomasyon Yazılımı” Ödülü


Atos'un farklı alanlarda faaliyet gösteren şirketlere hızlı ve güvenilir bir çözüm sağlayan yenilikçi yazılımı Whizz “Yılın Saha Otomasyon Yazılımı” ödülüne layık görüldü. ICT Summit Now Bilişim Zirvesi 2014’te ödülünü alan Whizz, müşterilerine saha süreçlerini iyileştirme ve böylece hizmet kalitelerini artırma imkânı veriyor.  Avrupa’nın lider IT hizmetleri şirketi Atos, aldığı bu ödülle bir kez daha trendleri takip eden değil, trendleri belirleyen şirket olduğunu ispatladı. 


Şirketlerin faaliyet alanlarına ilişkin başvuru toplama, başvuru değerlendirme , kampanya tanımlama, raporlama ve ekip performans takibi gibi farklı fonksiyonları barındıran Mobil Saha Otomasyonu Whizz, şirketlere mobil cihaz üzerinden çevrimiçi veya çevrimdışı veri girişi, verilerin güvenli şekilde Atos sunucularında saklanması ve müşteri sistemine aktarılması gibi avantajlar sunuyor. Ayrıca Whizz sayesinde kullanıcıların kendi aralarında kapalı bir ağ üzerinden haberleşebilmesi, şirket sistemlerine ya da devlet sistemlerine bağlanarak veri doğruluğu kontrollerinin otomatik olarak yapabilmesi de sağlanıyor. 


1 AYDA TAMAMLANAN SÜRECİ 2 HAFTAYA İNDİRİYOR


Whizz, mobil teknolojiyi kullanarak özellikle finans sektöründe pazarın standartlarını değiştiriyor. Nasıl mı? Örneğin bankaların sahadaki satış ekipleri, içinde hazır bir şekilde yazılım bulunan tablet cihazlar aracılığıyla, tüketicilerin tüm bankacılık başvurularını, çok daha kısa bir zamanda ve daha etkin olarak toplayabiliyor. Aynı zamanda bu veriler doğru ve çok daha hızlı bir şekilde merkeze iletilebildiğinden, müşterilerin bankacılık işlemleri de hızlıca tamamlanıyor. Müşterilerin bu süreçte şubeye gelmelerine gerek bile kalmıyor. Manuel olarak alınan başvuru adedi günlük 250 iken, cihaz ile birlikte 1000 başvuru adedine ulaşılabiliyor. Böylece 1 ayda tamamlanan bu sürecin 2 haftaya indirilmesi hedefleniyor. Whizz ayrıca kağıt kullanımını da sıfıra indiriyor. 


Whizz’in diğer bir özelliği de sahanın tek elden yönetilebiliyor olması. Bünyesinde başvuru değerlendirmelerinin yapılması, sistemdeki operasyon durumunun mobil cihazlar, masaüstü bilgisayarlar ve akıllı saatler üstünden takip edilmesi ve raporlanması, mobil cihazların merkez ofiste uzaktan yönetilmesi, harita üzerinden takibi, uygulama yüklenmesi, parametrelerin değiştirilmesi, kötü niyetli kişilerin sisteme erişiminin engellenmesi faaliyetleri gibi süreçleri de kapsıyor. 


Atos Hakkında


Atos, 2013 finansal verilerine göre, yıllık 8,6 milyar euro ciroya ve 52 ülkede 76.300 çalışana sahip uluslararası bir IT hizmetleri firmasıdır. Dünya çapında bir müşteri portföyünü yöneten Atos, iş çözümleri, high-tech hizmetler, danışmanlık, sistem entegrasyonu ve düzenli hizmetler (managed services) sunar. Atos, teknoloji alanındaki uzmanlığını ve endüstriyel bilgi birikimini; üretim, perakende, hizmet, kamu, sağlık, ulaşım, finans, telekom, medya ve enerji sektörlerine sunmaktadır. Atos, 2002 yılından bu yana Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’nın dünya çapında bilgi teknolojileri ortağıdır. Atos Türkiye, 700 çalışanı ile global deneyim ve stratejilerine paralel olarak, düzenli hizmetler (managed services), danışmanlık, sistem entegrasyonu, bulut bilişim çözümleri ve işlem bazlı uygulama hizmetleri gibi birçok alanda yenilikçi IT hizmetleri sunmaktadır. Kartal, Güneşli, Maslak, Düzce, Ankara ve Ordu lokasyonlarında faaliyet gösteren Atos Türkiye, aynı zamanda yaklaşık 2000 agent ile başta finans ve telekom olmak üzere farklı sektörlerden büyük yerel ve global firmalara çağrı merkezi hizmetleri vermektedir. Atos Türkiye sistem entegratörü ve hizmet sağlayıcı kimlikleriyle müşterilerin tüm ihtiyaçlarına tek bir noktadan cevap vermektedir. Daha fazla bilgi için www.atos.net

bottom of page