Mükemmel Müşteri Hizmeti Vermek
Seminer Hakkında
Katılımcılarla, çağımızdaki hızlı değişim ve gelişime uyum sağlamada önemli bir faktör olan Kurum Kültürünü, Vizyon ve Misyonu tanımlayarak, kurumun geçmişi ve geleceğini birleştirecek yapısal sürecin elemanlarını incelemek. Özellikle yüzyüze müşteri ilişkileri kavramına odaklanarak hizmette biz bilinci geliştirmek.
Yöntem
-
Detaylı ve etkileşimli bilgi paylaşımı
-
Katılımcı kitabı
-
Video görseller
-
Konuyla ilgili uygulamalar
-
Bireysel ve grup vaka çalışmaları
-
Konuyla ilgili testler
-
Konuyla ilgili kayıtlar dinleme
-
Konuyla ilgili hatırlatıcı kartlar
-
Konuyla ilgili pekiştirici oyunlar
Sunularak uygulamaya yönelik öğrenme süreci desteklenmektedir.
Süre
2 gün
İçerik
-
İnsan İlişkileri
-
Etkili İletişim
-
İletişim Profilleri
-
Bireysel Motivasyon
-
Öğrenen Organizasyon
-
Kendini Yönetmek
-
Fark Yaratmak
-
Davranış Geliştirme
-
Pozitif Düşünme
-
İşyerinin Sosyal Psikolojisi
Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.