Derneğimizin Yeni Üyesi fzlPLUS
- kiymetozyol
- 25 Eyl
- 1 dakikada okunur
fzlPLUS – Uçtan Uca Müşteri Deneyimi Çözümleri
fzlPLUS, Fuzul Holding çatısı altında faaliyet gösteren bir CX teknoloji ve dış kaynak müşteri hizmetleri şirketidir. 2015 yılından bu yana, müşteri iletişiminde proaktif, stratejik ve yenilikçi çözümler üreterek markaların uçtan uca iletişim ve süreç yönetimini üstlenmektedir
.
Omnichannel operasyon kabiliyetiyle (ses, chat, WhatsApp, sosyal medya gibi), Agentic AI tabanlı otomasyon, Speech Analytics ve gelişmiş raporlama teknolojilerimizi bir araya getirerek markaların NPS ve CSAT skorlarını yükseltmesine, müşteri memnuniyetini artırmasına ve satışlarını büyütmesine katkı sağlıyor.
Türkiye genelinde güçlü operasyonel altyapıya sahip olan fzlPLUS, 750 koltuk kapasiteli Diyarbakır Operasyon Merkezi başta olmak üzere çok dilli (Türkçe, İngilizce, Arapça, Kürtçe) kadrosuyla 7/24 hizmet sunabilmektedir. Esnek operasyonel yapımız sayesinde sezon, kampanya ve yoğunluk dönemlerinde hızlı kapasite artışı sağlayabiliyor; KPI odaklı hizmet ve raporlama ve yönetim panelleriyle operasyonel şeffaflığı güvence altına alıyor.
Hizmet Kapsamı
· Çok dilli çağrı hizmetleri: Inbound & Outbound, Chat, WhatsApp ve Sosyal Medya etkileşimlerinin yönetimi
· Operasyonel esneklik: Sezonluk ve kampanya dönemlerinde ölçeklenebilir kadro, vardiya planlaması ve esnek kapasite yönetimi
· Agentic AI çözümleri: Çağrı/mesaj öncesi yönlendirme, self-servis akışlar, belirli tipteki çağrıların yapay zekâ ile yanıtlanması
· Speech Analytics: Gerçek zamanlı duygu/niyet analizi, otomatik kalite skorlama, FCR & AHT optimizasyonu, riskli aramaların tespiti, Kalite Güvece Hizmetleri,
· Raporlama ve danışmanlık: Gelişmiş performans raporlaması, iş zekâsı destekli süreç optimizasyonu, veri analitiği tabanlı karar desteği,
fzlPLUS, her sektörün kendine özgü ihtiyaçlarına uygun olarak tasarladığı müşteri iletişim çözümleriyle markaların itibarını güçlendirmeyi, müşteri sadakatini artırmayı, gelirlerini büyütmeyi, tahsilat süreçlerini desteklemeyi ve operasyonel mükemmellik sağlamayı hedefler.




