top of page

Derneğimize Katılan Yeni Üyeler!

Güncelleme tarihi: 11 Tem 2024


ree

Callart Çağrı Merkezi 25 yılı aşkın Bilişim Tecrübesi ve birikimiyle İzmir’de hizmet vermektedir.


Kuruluş amacı kurumsal müşterilerinin stratejik ortağı olarak, Çağrı Merkezi ihtiyaçlarını rekabetçi fiyat ve hizmet kalitesiyle karşılamak; müşterilerine hızlı, kaliteli ekonomik çözümler sunmaktır. Bu amaçla sektöre yenilikçi, hırslı ve rekabetçi bir alt yapıyla yeni bir soluk getirmeyi amaçlamaktadır.


ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile sürdürülebilir yönetim ve kalite standartlarına sahiptir.


Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik sunabileceğimiz kurumsal çözüm alanları şunlardır:


  • Müşteri Hizmetleri (Inbound)

  • Telesatış / Telemarketing (Outbound)

  • Satış Sonrası Memnuniyet Aramaları (CareCall)

  • Sesli Yanıt Sistemi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • 7/24 Teknik Destek / Yardım Masası

  • Tahsilat Aramaları

  • Raporlama ve daha fazlası…


ree


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page