top of page

CCR Group ve Havaş, İş Birliği Ödül ile Taçlandı.

CCR Group, HAVAŞ'ın müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla iletişim merkezi altyapısını güçlendirdi.


HAVAŞ, yeni nesil yapay zeka destekli Genesys CX Cloud müşteri deneyimi platformunu CCR Group uzmanlığıyla hayata geçirerek iletişim süreçlerini yeniden yapılandırdı.

Yapay zeka destekli bulut sistemi sayesinde çağrı yönetimi, müşteri taleplerine yanıt verme süreçleri, ve müşteri memnuniyetini güçlendiren HAVAŞ, bunun yanı sıra çalışan deneyimine de önemliler katkılar sundu.


Bu proje ve yenilikçi yaklaşımı doğrultusunda, CCR Group iş birliğiyle iletişim merkezini yapay zeka destekli bulut sistemine taşıyan HAVAŞ, 2025 CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında "Çalışan Deneyimi – Büyük Düşünce" ödülüne layık görüldü.



Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page