Yönetim kurulu üyelerimiz ile 18 Ağustos tarihinde online olarak gerçekleştirdiğimiz Yönetim Kurulu Toplantımızda bir araya geldik ve gündemimizdeki konuları değerlendirdik. Toplantımızın ilk bölümünde misafirimiz olan önemli tedarikçilerimizden Jabra Türkiye Satış Müdürü Deniz Babuçoğlu, pandemi döneminde, uzaktan çalışma modeli sonrasında artan online görüşmelerde kullanılan ekipmanların önemine dikkat çekerken, bu alandaki yenilikleri ve çalışmaları paylaştı.
Toplantımızın ikinci bölümünde ise, sektörümüzde yaygınlaştırmayı amaçladığımız ISO 18295 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Standardını almaya hak kazanan üyemiz Turkcell Global Bilgi’den, Müşteri Deneyimi ve Kalite Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan ile Stratejik Planlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Mert Sevinç’i ağırladık. Başarıyla geçirdikleri denetim sürecine ilişkin deneyimlerini ve görüşlerini aktaran Cahit Erdoğan ve Mert Sevinç’i, hak kazandıkları belge için yönetim kurulu üyelerimiz tebrik ettiler.
Ağustos ayında üyelerimiz arasına katılan Doğtaş Kelebek Mobilya’nın, derneğimizdeki temsilcisi olan Müşteri Operasyonları Müdürü Timur Erten’e tekrar aramıza hoşgeldiniz diyerek hem kendisini hem de Doğtaş Kelebek Mobilya’yı daha yakından tanımış olduk.