top of page

Diksiyon ve Etkili Konuşma

Seminer Hakkında

 

‘Üç şeyin geri dönüşü yoktur; ağızdan çıkan sözün, yayından çıkan okun, kaçırılan fırsatların’

Kendini doğru ifade edebiliyor olmak, bildiğini karşı tarafa doğru aktarabiliyor olmak kişinin iş ve özel yaşamındaki en önemli meselelerinden biridir. Telefonda Etkili Konuşma eğitimi, bu gerçekten yola çıkarak dilin doğru kullanılması, iletişimin istenilen düzeye taşınması, telefonda bilginin doğru aktarılması ile ilgili tekniklerin paylaşılmasını hedeflemektedir.

 

Hedef Kitle

İç ve dış müşteri ile yüzyüze veya telefonda iletişim kuran çalışanlar

Hedefler

 

Bu seminer sonunda katılımcılar:

  • Türkçe'yi doğru ve etkili kullanarak başarılı iletişim kurabilme yeteneklerini geliştirebilecek,

  • Konuşma sırasında dikkat etmeleri gereken ses/nefes, vurgu/tonlama ve diksiyon/fonetik konularında hem ipuçları alarak, hem de uygulamalar yaparak becerilerini geliştireceklerdir.

 

 

Yöntem

 

Eğitimde paylaşılan bütün tekniklerin bireysel uygulamaları yaptırılarak beceri kazanımı ve gelişimini hızlandırma

Aktif katılımlı ve etkili sunum ile kapsamlı bilgilendirme

 

Süre

2 gün

İçerik

 

Doğru ve etkileyici konuşmanın önemi

  • Şirket sizsiniz

  • Kişinin hayata, işine ve kendisine bakış açısı (Pozitif iş tanımı)

  • Telefonda iletişim

  • İletişim Tarzları

  • Ses/nefes

  • Sesin doğru kullanılması

 

Kendini ifade etmek

  • Vurgu ve tonlama

 

Baskı altında öfke kontrolü /öfke içinde ses kontrolü

  • Diksiyon/arkitülasyon

 

Konuşma hızı

  • Telefonda iyi bir konuşmacı olmak için, iyi bir dinleyici olmak

 

Dinleme

 

Empati/paradigma

  • Bilgilenme ve bilgiyi doğru aktarma ile ilgili ipuçları

 

Şive ve aksanla başa çıkma

 

Türkçede sık yapılan hatalar

Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.

bottom of page