1 Ara 20232 dakikada okunurMplus, Ecccsa’da “Best Customer Experıence Redesıgn” Kategorisinde Bronz Ödülün Sahibi Oldu
21 Kas 20231 dakikada okunurYönetim Kurulu Başkanımız Banu Hızlı, Call Centre Management Association (CCMA) Daveti Üzerine Londra’da 9 Ülkenin Dernek Yöneticisiyle Bir Araya Geldi
21 Kas 20231 dakikada okunurDerneğimiz bu yıl da “European Contact Centre&Customer Service Awards 2023” gecesinde “Association Partners” olarak yer aldı!
15 Kas 20232 dakikada okunurTeknosa ve Mplus Türkiye’den Müşteri Hizmetlerinde Benzersiz Deneyim İçin İş Birliği
6 Kas 20231 dakikada okunurDerneğimiz Tarafından Altıncısı Düzenlenen Altın Kulaklık Ödülleri Sahiplerini Buldu
5 Eki 20231 dakikada okunurYolculuğumuza ''Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği'' Olarak Devam Ediyoruz.
4 Eki 20235 dakikada okunurYeni Nesil Müşteri Deneyimi Yönetimi Araştırması 2023’ün Sonuçları Açıklandı