23 Ara 20190 dakikada okunur2019 Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi, Sektörün Profesyonellerini Buluşturdu
10 Ara 20191 dakikada okunurÇağrı Merkezleri Derneği, Turkcell Global Bilgi’nin Çağrı Merkezindeki Hizmet Kalitesini, EN15838 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Standardı ile Üçüncü Kez Tescilledi
1 Ara 20190 dakikada okunurDaha Nitelikli İnsan Kaynağına ve Hizmet Kalitesini Arttırmaya Yönelik Yatırımlar Yapıldı
29 Kas 20192 dakikada okunur2019 Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi, Sektörün Profesyonellerini Buluşturdu
28 Kas 20192 dakikada okunurYapay Zeka ve Chatbot Çözümleri ile Çağrı Merkezlerine Katma Değer Sağlıyor
25 Kas 20192 dakikada okunurTepe Çağrı Merkezi, Müşteri Hizmetlerindeki Kalitesini Çağrı Merkezleri Derneği ile Üçüncü Kez Tescilledi
14 Kas 20191 dakikada okunurİBB'nin Yeni Halkla İlişkiler Müdürü " Çağrı Merkezi Yöneticilerinden Fulya Solmaz" Oldu