top of page

Vestel Müşteri Hizmetleri "Kahvem Termosta" Dedi!



Sürdürülebilirlik bir gelecek hayaliyle çıktıkları bu yolda, sıfır atık için karton bardak kullanımına karşı #kahvemtermosta diyen Vestel Müşteri Hizmetleri, çalışma alanlarında kağıt bardak kullanımını azaltamaya çalışırken, sektördeki diğer çağrı merkezlerine de bu harekete destek olmaları amacıyla meydan okudu.


2019 yılının Ocak ayında başlayan ve kısa sürede hem bireyler hem de mekanlar tarafından benimsenen #kahvemtermosta hareketi ile amaç, içi plastik kaplı olduğu için geri dönüşmeyen kağıt bardakların tüketimini azaltmak.


#kahvemtermosta oluşumunun dünyamızın geleceğini çok yakından ilgilendiren bir hareket olduğunu dile getiren Vestel Müşteri Hizmetleri, bu oluşuma dahil olmaktan dolayı çok mutlu olduklarını da sözlerine ekledi.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page