top of page

Tempo Bilişime Yön Veriyor!



Yenilikçi ve yaratıcı yapısıyla Çağrı Merkezi sektörüne yön veren şirketler arasında önemli bir yere sahip Tempo, “Türkiye Bilişim Sektörünün ilk 500 Şirketi” sıralamasında geçen yıl da olduğu gibi, Çağrı Merkezleri arasında 3’üncü olarak başarısını kanıtladı.

 

Tempo Genel Müdürü Cemal Akar, 2019 ve sonrası ‘’bilişim’’ odaklı çözümlerin payını artırarak  büyüyeceklerini ifade ederek elde ettikleri başarı sonrası mutluluğunu şu sözlerle paylaştı:

 

“Tempo olarak Teknoloji ve hizmeti bir araya getirerek sunduğumuz çözümlerle, Bilişim 500’de Çağrı Merkezi hizmetleri iş sonuçlarına göre 3’üncü büyük kurum konumundayız. 2018 yılı Bilişim 500 sıralamasında bir önceki yıla göre 13 sıra yükselerek 58’inci olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu yıl ilk kez değerlendirilen “Hizmet Sağlayıcı” kategorisinde de 4’üncü sıradayız. 2019 ve takip eden yıllarda daha “Bilişim” odaklı hizmet ve çözümlerimiz ile büyümemizi sürdüreceğiz.”





Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page