Telefonda İleri Satış Teknikleri
Seminer Hakkında
Günümüzde kuruluşlar müşteri protföylerini geliştirirken aynı zamanda MALİYET unsurunu da göz önünde bulundurmaktadırlar. Başka bir deyişle en ucuz maliyetle en geniş müşteri portföyüne ulaşmak hedefindedirler.
Bu durumda TELEFON sadece bir iletişim aracı olmaktan çıkıp, özellikle zaman maliyeti son derece düşük bir satış aracı olarak da kullanılmaktadır.
Özellikle yeni kazanılan müşterilerle ilk temas noktası telefon olduğundan, planlı ve sağlam ilişki kurulmasında ilk basamak olarak yer alması doğaldır.
Bu seminer, telefonla satış yapan müşteri temsilcilerine, telefonu etkin bir satış aracı olarak kullanmaları için gerekli olan iletişim ve satış tekniklerinin paylaşılarak yapılan her aramanın satışa dönüşmesi için hemen uygulanabilecek teknik ve becerileri kazandırmaktadır.
Hedef Kitle
Telefonla satış yapan herkes.
Hedefler
-
Karşısındaki kişilere kendilerini daha rahat ifade edebilecekler,
-
Karşısındaki insanlara güven aşılayacaklardır.
-
Satışı gerçekleştirmek için doğru kişiye ulaşıp, önyargısız bir biçimde dinlemelerini sağlayacaklar,
-
Doğru hedef belirlemek becerilerini geliştirecekler
-
İnsanları ikna ederken daha az zorlanacaklardır.
-
İtirazlarla daha rahat başa çıkabilecekler.
-
Satışı daha rahat kapatabileceklerdir.
Yöntem
-
Katılımcı kitabı
-
Vaka Çalışmaları
-
İş Ödevleri
Süre
2 gün
İçerik
Sesin Önemi
-
Sesin daha etkin kullanımına yönelik bilgiler ve pratik öneriler
Dinleme Becerileri
-
İyi dinleme becerileriyle satır aralarını okumak
Görüşme Öncesi Hazırlık
-
Başarının anahtarı hazırlık evresi
Karar Mekanizmasına Nüfuz Etme
-
Karar verme yetkisine sahip kişiyi bulup, onunla görüşmek
Satış Görüşmesine Başlarken
-
Karşımızdaki kişiyi bizi dinlemeye ikna etmek
Soru Sorma Becerileri
-
Karşımızdakinin istek, gereksinim, tereddüt ve görüşlerini anlamak
Satış Mesajı
-
İhtiyaçları karşılamak ve problem çözmek
Satış Kapatma
-
Satın almalarını teşvik etmek
İtirazlarla Başa Çıkma
-
İtiraz, müşteri adayının daha fazla bilgi istediğini gösteren bir işaret olarak algılamak
Genel Değerlendirme ve Uygulama
-
Tüm becerileri uygulamak
Görüşme Takibi
-
“Satış gerçekleşmezse ne yapmalı?” Gerçekleşirse, bundan sonra ne yapmalı?
Telefonla Satış Becerilerini Hayata Geçirme
-
Öğrenilen becerilerin tümünü kullanmaya yönelik alıştırmalar
Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.