Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek.MDYD olarak, zirve programında sponsor üyelerimiz; AssisTT, Concentrix, EchoCCS ve MPLUS ile birlikte “Deneyimin Yeni Gerçekliği; AI” başlıklı paneli gerçekleştireceğiz.
Katılımın ücretsiz olacağı etkinlikte, tüm üyelerimizi de aramızda görmek istediğimizi belirtir, kayıt linkini aşağıda bilgilerinize sunarız!
Katılım linki: https://www.marketingturkiye.com.tr/haberler/xco24-icerigi-hazir-kimler-neler-anlatacak-katilimcilar-neler-deneyimleyecek/