
Yönetim
Kurulu Başkanımız Rengin Ağılönü, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu’nun davetlisi olarak, çağrı merkezi
hizmetleri bölümü öğrencileriyle buluştu ve hem sektörümüzdeki kariyer
fırsatlarını hem de sektörümüzle ilgili bilgileri katılımcılarla paylaştı.26
Mayıs tarihinde Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Uzaktan Eğitim Meslek
Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Pelin Babaoğlu’nun moderatörlüğünde gerçekleşen
online söyleşide, çağrı merkezi hizmetleri öğrencileri sektörümüzle ilgili
merak ettiklerini Başkanımız Rengin Ağılönü’nden öğrenme fırsatı yakaladılar.
Bir
saat süren söyleşide özellikle çağrı merkezi sektörünün sunduğu kariyer
fırsatlarına dikkat çeken Yönetim Kurulu Başkanımız Rengin Ağılönü, çağrı
merkezlerinde artık mühendislere, yazılımcılara, süreç tasarımcılarına,
pazarlama uzmanlarına da ihtiyaç olduğunu belirtti. Sektörümüzdeki kariyer fırsatlarının
oldukça çeşitli olduğunu söyleyen Yönetim Kurulu Başkanımız, müşteri
temsilcilerinin kariyer yolu olarak takım liderliği, süpervizörlük, operasyon
yöneticiliği yolunu tercih edebileceği gibi kalite, eğitim, iş geliştirme,
insan kaynakları gibi destek ekip kadrolarını da tercih edilebileceğini
söyledi. Ayrıca Çağrı merkezinde kariyer yapmak isteyenlerin sahip olması
gereken yetkinliklerle ilgili olarak insan ve müşteri odaklı olmanın, problem
çözebilmenin, analiz yeteneğinin ve temel iletişim yetkinliklerinin altını
çizen Rengin Ağılönü, çağrı merkezlerinin artık yurt dışında da birçok ülkeye
hizmet verdiğini ve bu nedenle yabancı dil bilgisine sahip olmanın da
eskisinden çok daha önemli olduğunu sözlerine ekledi.