
Nice Medya tarafından 4 Mayıs 2016 tarihinde Maslak’ta bulunan Steigenberger Hotel’de düzenlenenen 4.Müşteri Hizmetleri Zirvesinin açılış konuşmasını her yıl olduğu gibi bu yıl da Yönetim Kurulu Başkanımız Metin Tarakçı gerçekleştirdi.
Yönetim Kurulu Başkanımız Metin Tarakçı etkinliğin teması olan “Müşteri Deneyiminde Dijital Dönüşüm” hakkında genel çerçevede bir sunum yaparak dönüşüm sürecine ilişkin aşağıdaki verdiği 7 önemli ipucu da oldukça beğenildi.
Strateji
Hizmet Kanalları: 2.1.Geleneksel: Mektup/Faks, Telefon, Sesli Yanıt Sistemi(IVR), E-mail 2.2.Yeni/Mobil: Sms, Chat, Click-to-Call/Chat, Sosyal Medya, WhatsApp, Görüntülü Konuşma, Ses Teknolojileri
Entegrasyon Şart
Veri Analizi Sayesinde Proaktif Müşteri Hizmetleri
Önce Çalışan Sonra Müşteri
Gönül Bağı Daha Önemli Hale Gelecek
Dönüşüm Zaman Alacak (Toplumsal Kültür ve Alışkanlıklar, Yasal Düzenlemeler,Siber Suçlar, Bilgi Güvenliği)
Sunum içeriğine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz
.http://www.cagrimerkezleridernegi.org/Public/Upload/Catalog/QF25DJCTW4LMOTI.pdf