top of page

Written Communication Skills

Seminer Hakkında

Yazılı iletişim doğru kullanılmadığı takdirde zaman, para ve enerji kaybına neden olmaktadır. Yanlış anlaşılmaları gidermek ve etkileyici bir şirket imajı yaratmak için gerekli becerileri bu eğitimle kazanacaksınız.

Hedef Kitle

Müşterilerle yazılı iletişim kuran ya da kurması beklenen tüm ekipler

Hedefler

Yöntem

 

  • Yanlış mektup örneklerinin verilmesi

  • Doğru mektup örneklerinin verilmesi

  • Dilbisi kuralları ve noktalama işaretleri hakkında hatırlatmalar

  • İngilizce mektuplar için ipuçlarının verilmesi

  • Açılış ve kapanış cümleleri oluşturma çalışması.

 

 

Süre

1 gün

İçerik

 

  •  Yazılı İletişim neden önemli?

  • Yazılı iletişimde yapılması gerekenler / kaçınılması gerekenler

  • Yazılı iletişimde kullanılan görsel materyaller ve dizayn

  • İş Yazışması teknikleri

  • E-mail yazma Becerileri

  • Rapor yazma Beceri

  • Teklif yazma Becerileri

  • Kamu kurumları ile yazışma

  • TS 1390 standartı

Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.

CXMA_logo_dikey_ENG.PNG

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Phone: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Customer Experience Management and Technologies Association. All rights reserved.

bottom of page