Our Objectives
To make Turkey a brand in the field of customer experience management and technologies.
Müşteri deneyimi tanımını ortaklaştırmak ve standartlarını geliştirmek
Müşteri deneyiminde çalışılan emeği ve bilgi birikimini değerli kılmak
Müşteri deneyimine hizmet eden tüm tarafları bir araya getirmek, akıl ve güç birliği oluşturmak
Türkiye’nin hizmet sektöründeki müşteri deneyimi tecrübesini dünya çapında daha güçlü bir marka değeri haline getirmek
Our Values
İnsan Odaklılık
Deneyimin kalbinde insan olduğu gibi, bu deneyimi yaratan ve sunan da insanlardır. İnsana dair olmazsa olmaz doğruları, dürüstlüğü, liyakati ve saygıyı her daim merkezimizde tutar, birlikte çalıştığımız ve dokunduğumuz herkesin kendini geliştirebildiği, değer gördüğü, adil ve eşitlikçi bir iş ortamında var olabilmesini amaçlarız.
Şeffaflık
Sağlıklı bir diyaloğun özünde açık iletişim, erişilebilirlik ve karşılıklı paylaşım vardır. Müşteri deneyiminde gerçek mükemmeliyete erişebilmek için şeffaflık ilkesi esastır. Biz de, bilgimizi, doğrumuzu, tecrübemizi tüm şeffaflığı ile paylaşmaya, tüm çalışmalarımızda bu şeffaflık ile sektöre ve deneyim tecrübesine örnek oluşturacak bir rol model olmaya çalışırız.
Kapsayıcılık
Deneyim kişiye özel olarak gerçekleşir ve her defasında bize yeni bir öğreti kazandırır. Bu öğretinin gelebileceği tüm farklılıklara kapımız açıktır, can kulağıyla dinlemeyi ve işbirliği içinde olmayı görevimiz sayarız. Deneyimi oluşturan tüm unsurları kapsayıcı bir akılla bir arada görmeye, bir arada hareket etmeye ve uyum içinde olmaya davet eden çalışmalar yaparız.
Paydaşlık
Müşteri deneyiminin kimsenin tekelinde oluşmadığını, kalabalık ve karmaşık işbirliklerinin bir sonucu olduğunun bilincindeyiz. Bu yelpazede yer alan herkesi paydaşımız olarak görür, müşterisinden işverenine büyük resmi görmek, detaylarını anlamak ve sektördeki herkesle paydaş olarak davranmayı seçeriz.
Liderlik
Sektöre doğru örneklerle liderlik etmeyi, hem bireysel hem de kurumsal gereğimiz olarak önemseriz. Müşteri deneyiminde iyi örneklerin, inisiyatif alabilen, lider ruhu gelişmiş çalışanlar ve kurumlarla mümkün olduğunu biliriz. Bu değerin sektörümüzde özgüvenli bir şekilde gelişmesi için çalışırız.