top of page

Delivering Excellent Customer Service

Seminer Hakkında

 

Katılımcılarla, çağımızdaki hızlı değişim ve gelişime uyum sağlamada önemli bir faktör olan Kurum Kültürünü, Vizyon ve Misyonu tanımlayarak, kurumun geçmişi ve geleceğini birleştirecek yapısal sürecin elemanlarını incelemek. Özellikle yüzyüze müşteri ilişkileri kavramına odaklanarak hizmette biz bilinci geliştirmek.

 

Yöntem

 

  • Detaylı ve etkileşimli bilgi paylaşımı

  • Katılımcı kitabı

  • Video görseller

  • Konuyla ilgili uygulamalar

  • Bireysel ve grup vaka çalışmaları

  • Konuyla ilgili testler

  • Konuyla ilgili kayıtlar dinleme

  • Konuyla ilgili hatırlatıcı kartlar

  • Konuyla ilgili pekiştirici oyunlar

 

Sunularak uygulamaya yönelik öğrenme süreci desteklenmektedir.

 

Süre

2 gün

İçerik

 

  • İnsan İlişkileri

  • Etkili İletişim

  • İletişim Profilleri

  • Bireysel Motivasyon

  • Öğrenen Organizasyon

  • Kendini Yönetmek

  • Fark Yaratmak

  • Davranış Geliştirme

  • Pozitif Düşünme

  • İşyerinin Sosyal Psikolojisi

Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.

CXMA_logo_dikey_ENG.PNG

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Phone: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Customer Experience Management and Technologies Association. All rights reserved.

bottom of page