top of page

Influencing and Persuasion Skills

Seminer Hakkında

 

Kurumlar ve orada her gün yaşanan gerçeklik anları… Kurum ve müşteriler arasındaki bu etkileşimde kendini doğru ifade edebiliyor olmak, bildiğini karşı tarafa doğru aktarabiliyor olmak en önemli meselelerden biridir. Bu noktada ‘Etkileme ve İkna Etme Becerileri’ semineri katılımcılara, sayısal hedeflere ve kalite hedeflerine ulaşmak için gerekli becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır.

 

Hedef Kitle

Kurum çalışanları

Hedefler

 

  • Hizmet veren kişilerin sahip olduğu temel özellik ve davranışlar konusunda bilgi sahibi olacaklar,

  • Müşteriyi dinleyerek itiraz noktalarını tespit edebilecek ve itirazlari alternatifler sunarak çözüm noktasına getirebilmek konularında becerilerini geliştirecekler,

  • Güvenli bir tavır ile konuşmanın kontrolünü elde tutabilecekler

  • kişilerarası iletişimde becerilerini etkin kullanarak daha olumlu yaklaşım ve bağlılık sağlayabilecek

  • Kendi ve çevrelerindeki kişilerin duygularını kontrol etme tekniklerini uygulayabilecek,

  • Çatışmaların arkasındaki duygusal nedenleri analiz edebilecek ve çatışma kaynaklarını çözümleme konusunda uygun stratejileri kullanabilecek

  • Farklı iletişim profillerini tanıyacak ve iletişimi buna göre yönlendirebilecek,

  • Güven yaratma konusunda mesafe katedeceklerdir.

 

 

Yöntem

 

  • Detaylı ve etkileşimli bilgi paylaşımı

  • Katılımcı kitabı

  • Video görseller

  • Konuyla ilgili uygulamalar

  • Bireysel ve grup vaka çalışmaları

  • Konuyla ilgili testler

  • Konuyla ilgili kayıtlar dinleme

  • Konuyla ilgili hatırlatıcı kartlar

  • Konuyla ilgili pekiştirici oyunlar

 

Sunularak uygulamaya yönelik öğrenme süreci desteklenmektedir.

 

Süre

1 gün

İçerik

 

  • İkna Nedir / Ne değildir?

  • İkna Nedir, İknanın İki Rotası

  • Etkilemede dört model

  • İnsanlar Neden Hayır Der?

  •  İletişim Yoluyla İknanın Faktörleri

  • İkna Edici

  • Mesaj

  • Dinleyici

  • İtirazlarla Başa Çıkma

  • İknanın Güçlü Silahları

  • Kontrast

  • Karşılıkta bulunma

  • Adanmışlık ve tutarlılık

  • Sosyal Kanıt

  • Hoşlanmak

  • Azlık

Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.

CXMA_logo_dikey_ENG.PNG

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Phone: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Customer Experience Management and Technologies Association. All rights reserved.

bottom of page