Bu metin guncellenecek: Geçtiğimiz yıllarda çağrı merkezleri çalışanlarımızın deneyimlerini paylaştıkları Altın Kulaklık Ödülleri yarışmamız, bu yıl daha geniş kapsamda tüm müşteri deneyimi yönetimi ve teknolojileri alanında çalışanlarımız için yeni adıyla Altın Deneyim Ödülleri olarak devam ediyor.
MDYD 7. Altın Deneyim Ödülleri
Kahramanı olduğun bir müşteri deneyimi hikayesini, inovatif bir fikrini, işini anlatan ve kendi yarattığın şarkını 1 dakikalık videonu çek gönder, bu yılın kazananı ve sürpriz hediyelerin sahibi sen ol!
Son başvuru tarihi: 15 Eylül 2024
Geçmiş Dönemlerin Kazananları!
Birbirinden etkileyici ve keyifli videolarla katılan herkese çok teşekkür ediyor, kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz!
TUĞRUL TÜLEK'İN SUNUMUYLA
BANU HIZLI
MDYD Yönetim Kurulu Başkanı
HUMBERTO SCHWAB
Innovation Philosopher & Founder of Socratic Design
WILL HIGHAM
Davranış Bilimleri Fütüristi, Yazar, Next Big Thing Kurucusu
ÖMÜR KULA
Primer Marka Danışmanlığı Kurucusu ve WWF Türkiye Genel Müdürü
CEMAL MURAT AKAR
MDYD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
ROKSAN KASPI
TRAI Danışmanlık Direktörü
AV. DR. ÇİĞDEM AYÖZGER ÖNGÜN
SRP-Legal Kurucu Avukat
VAIBHAV MATHUR
Zoom CX AI Evangelist, Middle East, Turkey, Africa, Pakistan
SERDAR TURAN
HBR Türkiye
Genel Yayın Yönetmeni
KAROLIN KUYUMCU
Futurebright Group
Genel Müdürü
ERBİL TOPGÜL
SAMSUNG Electronics Türkiye, Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü
ERDAL GENÇER
PWC Türkiye Yönetim
Danışmanlığı Direktörü
Şimdi Başvur!
Geçmiş Dönemlerin Kazananları!
Birbirinden etkileyici ve keyifli videolarla katılan herkese çok teşekkür ediyor, kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz!
‘’Sen Modunu Nasıl Yakalıyorsun?’’
Kategorisi Kazananı
Müge Çağlayan
‘’En Samimi Müşteri
Deneyimi Hikayesi’’
Kategorisi Kazananı
Simge Pirinççi
‘’Bu İşi
Seviyorum Çünkü’’
Kategorisi Kazananı
Canan Deveci
‘’En Samimi Müşteri
Deneyimi Hikayesi’’
Kategorisi Kazananı
Simge Pirinççi
Yardıma İhtiyacınız Mı Var, Bize Ulaşın
info@mdyd.org adresi üzerinden merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.