Call Center-Specific Motivation Program
Seminer Hakkında
“Benim işimde tıpkı benim gibi canlı ve yaşayan bir varlıktır”
Tom Peters
İyi iş sonuçlarına ulaşabilmek için verimli organizasyonlara ihtiyaç vardır.
Bunun içinde mutlu çalışanlar ve mutlu bireylerden oluşan bir organizasyon gereklidir.
Özellikle stres oranı yüksek olan Çağrı Merkezlerinde, çalışma ortamında yaratılacak olan küçük farklılıklar Memnun Müşteri- Verimli Çalışan- Kazanan Kurum üçgeninin temellerini oluşturmaktadır.
Bu seminerde mutlu bireyler olmak için ve işi daha keyifli hale getirmek için ipuçları bulabilirsiniz.
Hedef Kitle
Verimli ve keyifli ve eğlenceli bir çalışma ortamı oluşturmak isteyen çalışanlar
Hedefler
Bu seminer sonunda katılımcılar;
“Kendini iyi hisseden insanlar iyi sonuçlar üretirler”
-
Işlerini yapılmaya değer bulacaklar,
-
Işlerini yaparken “müşterilerini mutlu etmenin haz’ını yaşayacaklar” bu sayede sadece işini rutin yapan kişiler olmaktan çıkıp müşterilerde değer yaratacaklar,
-
Işlerini yaparken her işte olduğu gibi sıkıcı tarafların olduğunu bilecek ancak onları mutlu edecek küçük parçalar yakalayarak kendileri ve yaptıkları iş ile gurur duyacaklar,
-
Motivasyonlarının artması ile gün içerisinde değişebilen performanslarını tüm güne yayabileceklerdir.
Yöntem
-
Film gösterimleri
-
Grup çalışmaları
-
Küçük ödüllü yarışmalar
Süre
1 gün
İçerik
İş yaparken eğlenmek
Eğlenmek sadece kişinin özel zamanına özel değildir. Günümüzün en uzun süresini ayırdığımız işimizde eğleniyor olmak bize enerji getiren ve işimizden keyif almamızı sağlayan sihirli bir değnektir.
İş yaparken eğlenmek kavramı çeşitli uygulamalarla paylaşılacaktır.
Çevredekilere mutlu anlar yaşatmak
Çevremizdekilerde olumlu ve kalıcı bir etki bırakmanın önemi kaçınılmazdır. Sıradan bir günde yaptığınız bir küçük şey karşınızdakinin gününü unutulmaz kılabilir. Mutlu bireyler olmanın yolu mutlu etmekten geçer. Ne kadar çok mutlu edersen mutlu olacağın o kadar çok şey yaşarsın. Hizmet kalitesinde fark yaratmaya etkisi üzerinde çeşitli uygulamalar ve çalışmalar yapılacaktır.
“An”ı tutmak
Yaptığın her işe kendini vermek ve anları tutmak önemlidir. Bir işi yapmak için yapmak yada o anı tutmak arasındaki farklar konusunda bilgi aktarımı ve çeşitli uygulamalar gerçekleştirilecektir.
Doğru davranışı seçmek
Doğru davranışı seçmek tecrübeyle mümkündür. Tecrübe ise alınan yanlış kararların toplamıdır.‘En olumsuzu aradığınızda onu her yerde bulursunuz. Tercihler iş hayatında çok önemlidir. Bu gerçeğin altını çizmek suretiyle seçilen davranışın etkileri üzerine bilgiler paylaşılacak ve uygulamalar gerçekleştirilecektir.
Gülmenin değerini bilmek
Sahte bir gülücük gerçek bir suratsızlıktan daha iyidir. Gülmek bulaşıcıdır. Olumsuz stresin bir numaralı düşmanıdır. Olumsuz anlarda bile gülebilmek mümkündür. Hayatımızdaki küçük devre kesicileri farketmek yeterlidir. Basit gibi göünen bu önemli konuda çeşitl uygulamalar ve grup çalışmaları yapılacaktır.
Eğitim, seminer ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi almak ve başvurular için info@mdyd.org adresinden bize ulaşabilirsiniz.