top of page

Altın Deneyim Ödülleri Başvuruları Başlıyor

7. Altin Deneyim Odulleri_Yatay.jpg

Bu metin guncellenecek: Geçtiğimiz yıllarda çağrı merkezleri çalışanlarımızın deneyimlerini paylaştıkları Altın Kulaklık Ödülleri yarışmamız, bu yıl daha geniş kapsamda tüm müşteri deneyimi yönetimi ve teknolojileri alanında çalışanlarımız için yeni adıyla Altın Deneyim Ödülleri olarak devam ediyor.

MDYD 7. Altın Deneyim Ödülleri

Kahramanı olduğun bir müşteri deneyimi hikayesini, inovatif bir fikrini, işini anlatan ve kendi yarattığın şarkını 1 dakikalık videonu çek gönder, bu yılın kazananı ve sürpriz hediyelerin sahibi sen ol!

Son başvuru tarihi: 15 Eylül 2024

Altın Deneyim Ödülleri Kategorileri

En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi;

Müşteri ile olan her temasımız ayrı bir hikaye! Ama eğer bu benim kahramanlık hikayem, daha etkileyici, derin, samimi, ilginç, komik bir müşteri deneyimi hikayesi olan Müşteri Temsilcisi yoktur diyorsan, “Anlat Bakalım” :)

Bir

Fikrim Var;

Tüm firmalar müşteri deneyimini iyileştirmek için birbiri ile yarışırken benim bu konuda henüz uygulanmamış inovatif ve parlak bir fikrim var, konuyu son noktayı koyabilirim diyorsan, “Düşün Bakalım” :)

Şarkını

Yarat;​​

İşimi, sözleri ve müziği bana ait olan bir şarkı ile anlatacak olsam, ortaya tam olarak böyle bir eser çıkardı diyorsan,  “Paylaş Bakalım” :)

Şimdi Başvur!

Videolarda yaratıcılık serbest. Herhangi bir sınırlama yok. Max. 1 dk sürecek videonu, MP4 yada MOV formatlarından birinde sitemize yükleyerek başvurabilirsin.

Yardıma İhtiyacınız Mı Var, Bize Ulaşın

info@mdyd.org adresi üzerinden merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Geçmiş Dönemlerin Kazananları!

Birbirinden etkileyici ve keyifli videolarla katılan herkese çok teşekkür ediyor, kazanan arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz!

‘’Sen Modunu Nasıl Yakalıyorsun?’’

Kategorisi Kazananı

Müge Çağlayan

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Canan Deveci

‘’En Samimi Müşteri

Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Simge Pirinççi

2021 Altın Kulaklık Kazananları

"En Yaratıcı Çalışma

Ortamı"

Kategorisi Kazananı

Salih Gürkan Haklı

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Aykut Özgür

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Ayşegül Sağlam

2019 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Elif Gamze Bozo

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Elif Gamze Bozo

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Şeyma Nur Özdemir

2018 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Süleyman Mertcan Şemen

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Elif Şahan

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Merve Gezenoğlu

2017 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Derya Altıok

‘’Bu İşi

Seviyorum Çünkü’’

Kategorisi Kazananı

Merve Saatlioğlu

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Emine Gül Kurtaç

2016 Altın Kulaklık Kazananları

"En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi"
Kategorisi Kazananı

Özlem Vardar

"Bir Hayalim

Var"

Kategorisi Kazananı

Ömer Faruk Kılıç

‘’En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’’

Kategorisi Kazananı

Nergiz Özdemir

CXMA_logo_dikey_ENG.PNG

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Phone: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Customer Experience Management and Technologies Association. All rights reserved.

bottom of page