|
MDYD e-BÜLTEN
Haziran 2018
|
|
|
|
Başkandan Mesaj!
Merhaba,
2018 yılının 3.çeyreğine girdiğimiz bu dönemde Dernek olarak bu sene ilk kez uygulamaya aldığımız Onursal Üyeliklerimizden bahsetmek istiyorum.
Bildiğiniz üzere Derneğimiz bu sene 10.yaşına giriyor ve geçtiğimiz 10 yıllık süreçte birbirinden değerli sektör yöneticileri, Derneğimizin Yönetim Kurulunda aktif olarak görev aldı.
|
|
|
|
|
|
Derneğimize Katılan Yeni Üyeler!
2013 yılında faaliyetlerine başlayan Enerji Telekomünikasyon Hizmetleri A.Ş., Derneğimizin yeni üyesi oldu!
|
|
|
|
|
|
Vestel, Çağrı Merkezleri Derneği tarafından verilen EN 15838 Müşteri Hizmetleri Kalite Belgesi ile Mükemmellik Yolculuğuna Devam Ediyor
Bir dizi zorlu denetimden başarıyla geçen Vestel Çağrı Merkezi, ulaşılabilirlik, müşteri ve çalışan memnuniyeti, kalite, veri yönetimi gibi pek çok kritik konuda AB standartlarında hizmet verdiğini belgelendirdi.
|
|
|
|
|
|
Sosyal Medya, SMS ve e- postayı Geride Bıraktı
Çağrı Merkezleri Derneği’nin yayımladığı 2017 Türkiye Çağrı Merkezi Pazar Araştırması sonuçlarına göre, çağrı merkezlerinin hizmet sunduğu kanallar arasında telefon çağrılarının ardından sosyal medya geliyor.
|
|
|
|
|
|
Bakan Eroğlu'ndan Tempo Çağrı Merkezi'ne Ziyaret
Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, 1000’in üzerinde istihdam sağlayan Tempo Afyon lokasyonunu ziyaret etti. Ziyarete, Tempo Genel Müdürü Cemal Akar ve Tempo Çağrı Merkezi birim yöneticileri eşlik etti. Cemal Akar, Bakan Eroğlu’na merkez hakkında ayrıntılı bilgi verdikten sonra birlikte yemek yediler.
|
|
|
|
|
|
Eko Çağrı Merkezi Bayrağı Altında Eko CC ve Vodasoft CCS Birleşme Süreci Tüm Yönleriyle Tamamlandı
Çağrı Merkezi Sektöründe benzer segmentte hizmet veren Eko CC ve Vodasoft CCS firmaları, büyüklükleri oranında hisse paylaşımı yapılmak suretiyle Eko Çağrı Merkezi Hizmetleri Tic. San. A.Ş. kurumsal unvanı altında 31.12.2016 tarihinde birleşerek tüm faaliyet, yükümlülük, varlık ve sorumluluklarıyla daha güçlü bir yapı oluşturmuşlardı. Bu birleşme Vodasoft ve Eko CC kültürlerinin entegrasyonu ile “EkoCCS” markasının oluşturulmasıyla gerçekleştirilmişti.
|
|
|
|
|
|
‘Kaliteli Hizmet Almak İçin Kral Olmak Gerekmiyor’
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”de EMEA Bölgesi (Avrupa - Orta Doğu ve Afrika) “En İyi Müşteri Deneyimi” ödülünün sahibi oldu. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur, “Müşterinin kaliteli hizmet alması için artık kral olmasına gerek kalmadı, birinci sınıf servisi tüm müşterilerimizin hizmetine sunuyoruz” dedi
|
|
|
|
|
|
Teleperformance, Yeni Danışmanlık Şirketi Praxidia'yı Hizmete Sundu
Teleperformance'ın müşteri deneyimi alanında sahip olduğu küresel bilgi birikimi, yeni alt şirketi Praxidia ile yüksek katma değerli danışmanlık hizmetlerine dönüşüyor.
|
|
|
|
|
|
Teleperformance Türkiye, 6. Kez "İnsana Saygı" Ödülüne Layık Görüldü
Teleperformance Türkiye, şirket politikasında ve İnsan Kaynakları uygulamalarında benimsediği “İnsana Saygı” yaklaşımı ile 17. İnsana Saygı Ödülleri kapsamında Türkiye’nin en büyük insan kaynakları platformu Kariyer.net tarafından 6. kez ödüle layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
Vestel'den CCWA’da Bir Birincilik Daha
2018 Contact Center World Awards EMEA ayağında, Çağrı Merkezi Sektörü’nün en iyi projelerinin yarıştığı, sektörün en prestijli organizasyonunda, Vestel Müşteri Hizmetleri bir birincilik daha kazandı.
|
|
|
|
|
|
Tempo’dan Anneler Günü Etkinliği
Afyonkarahisar’da uzun süredir faaliyetini sürdüren Tempo Çağrı Merkezi, anneler için unutulmaz bir gün hazırladı. İş yerinin bahçesinde gerçekleştirilen barbekü partisinde, Tempo’lu çalışanlar anneleriyle doyasıya eğlendi. Canlı müzik eşliğinde yemek yiyen anneler ve çalışanlar, ardından birlikte sinemaya giderek film izlediler.
|
|
|
|
|
|
Alonet Berlin'den İki Ödülle Döndü!
Alonet Bilgi Teknolojileri, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu "ContactCenterWorld.com"un Berlin'de gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde "En İyi Dış Kaynak İş Ortağı" kategorisinde birinci, "En İyi Dış Kaynak Çağrı Merkezi " kategorisinde ise ikinci oldu.
|
|
|
|
|
|
AssisTT Bir Kez Daha EMEA Bölgesinin En İyi Çağrı Merkezi Seçildi
AssisTT, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödül organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın (Çağrı Merkezi Dünyası Ödülleri) EMEA finallerine 3 altın ve 2 gümüş ödülle damgasını vurdu. Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’yı kapsayan bölgede yaklaşık 20 ülkeden 100’ü aşkın şirketin katıldığı EMEA finallerinde en iyi çağrı merkezi seçilen AssisTT, yarışmanın küresel finallerine katılma hakkını elde etti.
|
|
|
|
|
|
Callart Çağrı Merkezi Büyüyor!
2012 yılının Mayıs ayında faaliyetlerine başlayan Callart Çağrı Merkezi, İzmir lokasyonunda büyümeye devam ediyor!
|
|
|
|
|
|
Comdata Türkiye Yeni Bir Değişime İmza Atıyor
Çağrı merkezi sektörünün dünya genelindeki en önemli çözüm ortaklarından Comdata Group, Türkiye’deki iş sürecinde yeni bir değişime imza atıyor. Türkiye’de yeni bir yapılanmaya giden Comdata Group, bundan böyle “Comdata Group Türkiye” olarak yoluna devam edecek.
|
|
|
|
|
|
Tempo’dan Afyonkarahisar’da Eğitime Destek
Türkiye’de 4 şehir ve 5 lokasyonda hizmet veren Tempo, Afyonkarahisar’daki merkezinde güzel bir yardım kampanyasına imza attı.
|
|
|
|
|
|
Atos Çağrı Merkezine 2 Ödül Birden!
Call Center Life dergisi tarafından organize edilen "Türkiye'nin En Beğenilen Çağrı Merkezleri Ödülleri"nde Atos Çağrı Merkezi çok değerli 2 kategoride ödüle layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
|