|
MDYD e-BÜLTEN
Ekim - Kasım - Aralık 2022
|
|
|
|
Başkandan Mesaj
Merhaba,
Dernek olarak yılın son çeyreğinde epey yoğun ama çok da heyecanlı ve keyifli bir dönem geçirdiğimizi söyleyebilirim.
|
|
|
|
|
|
5 Aralık Tarihinde İç Denetimimizi Gerçekleştirdik
Derneğimizin Denetim Kurulu Üyeleri ve mali müşavirimizle birlikte yıllık iç denetimimizi gerçekleştirdik.
|
|
|
|
|
|
Avrupa’daki Çağrı Merkezi Dernekleri İle Londra’da Buluştuk
Avrupa’da faaliyet gösteren 8 farklı ülkenin çağrı merkezleri dernekleri ile Londra'da buluştuk.
|
|
|
|
|
|
30 Kasım Tarihinde Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik
Yönetim Kurulu üyelerimiz 1 Aralık tarihinde online olarak bir araya geldiler.
|
|
|
|
|
|
Üyelerimizi Dinliyoruz ve Rotamızı Çiziyoruz!
Güncel yol haritamızı çizebilmek, ihtiyaç ve beklentileri yakından takip edebilmek amacıyla fikir ve önerilerin iletildiği anketimizi üyelerimizle paylaştık.
|
|
|
|
|
|
Derneğimiz 2022 European Contact Centre & Customer Service Awards’da “Association Partners” Olarak Yer Aldı
Dernek olarak, Londra’da düzenlenen 2022 European Contact Centre & Customer Service Awards gecesinde “Association Partners” olarak yer aldık.
|
|
|
|
|
|
Derneğimizin Yeni Üyesi Bilyoner Oldu
2004 yılında kurulan Türkiye’nin ilk yasal bahis oyunları platformu Bilyoner, derneğimizin yeni üyesi oldu. Bilyoner’in aramıza katılmasının ardından Derneğimizin üye sayısı 55 oldu.
|
|
|
|
|
|
Yönetim Kurulu Başkanımız Banu Hızlı, 18. Türkiye İletişim Merkezleri Günü Programında Yer Aldı
Yönetim Kurulu Başkanımız Banu Hızlı, 16 Kasım’da İstanbul Deniz Müzesi’nde gerçekleşen 18. Türkiye İletişim Merkezleri Günü’nün programı kapsamında bir sunum gerçekleştirdi.
|
|
|
|
|
|
Çağrı Merkezi Profesyonelleri ÇMD 10. Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvesi’nde Buluştu
Geleneksel Çağrı Merkezi Zirvemiz ‘Deneyim Konuşur’ temasıyla, çağrı merkezi sektörünün üst düzey yöneticileri ve fikir önderlerinden oluşan 500 kişiye ev sahipliği yaptı.
|
|
|
|
|
|
T.C Sosyal Güvenlik Kurumu’nu Ziyaret Ettik
Yönetim Kurulu Başkanımız, Başkan Yardımcılarımız ve Genel Sekreterimizden oluşan temsil heyetimiz, Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanı Kürşad Arat’ı makamında ziyaret etti.
|
|
|
|
|
|
T.C. Ticaret Bakanlığı, Uluslararası Hizmet Ticareti Genel Müdürlüğü Ziyaretimiz
2021 yılında Ticaret Bakanlığı bünyesinde kurulan Uluslararası Hizmet Ticareti Genel Müdürlüğü’nü ziyaret ettik.
|
|
|
|
|
|
T.C. Ticaret Bakanlığı, İç Ticaret Genel Müdürlüğü’nü Ziyaret Ettik
Yönetim Kurulu Başkanımız Banu Hızlı, Başkan Yardımcılarımız Çağatay Aynur, Haktan Saran ve Genel Sekreterimiz Demet Koçkal’dan oluşan heyetimiz, İç Ticaret Genel Müdürü Adem Başar’ı, Ankara’daki makamında ziyaret etti.
|
|
|
|
|
|
ÇMD 8.Takım Liderleri Zirvesi, 980 Kişinin Katılımıyla Gerçekleşti
Sektörümüzün genç ve başarılı Takım Liderlerini bir araya getirdiğimiz 8.Takım Liderleri Zirvesi webinarı, birbirinden değerli konuşmacılar genç liderlere ilham verdi.
|
|
|
|
|
|
Derneğimizin Yeni Üyesi MNG Kargo Oldu
2003 yılında kurulan, ülkemizde 850’den fazla şubesi ve 11.000’in üzerinde çalışanı ile faaliyetlerini sürdüren MNG Kargo, derneğimizin yeni üyesi oldu. MNG Kargo'nun aramıza katılmasının ardından Derneğimizin üye sayısı 54 oldu.
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT “Girişimci Müşteri Temsilcisi” Modelini Hayata Geçirdi
AssisTT, çağrı merkezi sektöründe çalışmak isteyenleri kendi işinin patronu olarak AssisTT’in iş ortağı olmaya davet ediyor.
|
|
|
|
|
|
|
CeyBer Çağrı Merkezi Yeni Lokasyonunu Adıyaman'da Hizmete Açtı
CeyBer Çağrı Merkezi, ilk etapta 250 kişiye istihdam sağlayacak olan yeni lokasyonlarını Adıyaman’da açtı
|
|
|
|
|
|
|
Tempo BPO, Vodafone Inbound Operasyonlarındaki Süreçleriyle Üstün Başarı Gösterdi ve Ekim Ayının Birincisi Oldu
Tempo BPO, ekim ayında Vodafone Inbound operasyonlarında en iyi müşteri deneyimi yaşatan ve en iyi satış performansı sergileyen operasyon oldu.
|
|
|
|
|
|
|
Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye, "Yılın En İyi Müşteri Memnuniyeti Ödülü"nün Sahibi Oldu
Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye Kurumsal Müşterilerinde oluşturduğu üst seviye memnuniyetle birincilik ödülünün sahibi oldu.
|
|
|
|
|
|
|
Comdata, Call Assistant Ürünü ile Ödüle Layık Görüldü
Comdata, IDC Future Enterprise Ödüllerinde, Best in Future of Digital Innovation kategorisinde ödüle layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo BPO, Yeni Hizmete Sunduğu CX Studio ile Markaların Müşteri Yolculuğu Haritasını Oluşturuyor
Tempo BPO, hizmete sunduğu ve müşteri deneyimini odağına alan CX Studio ile, CRM, teknoloji ve veri bilimini kullanarak markaların müşteri deneyimini tasarlamalarına ve uygulamalarına yardımcı oluyor.
|
|
|
|
|
|
|
Atos Müşteri Hizmetleri'ne Globee Ödülleri'nde Yılın Şirketi Ödülü
Atos Müşteri Hizmetleri Globee 2022’den ödüllerle döndü.
|
|
|
|
|
|
|
Comdata Genel Müdürü Yasin Uslu ROE (Rest of Europe) Bölgesinden Sorumlu CEO Olarak Atandı
Müşteri Deneyimi ve Süreç Yönetimi'nde lider yenilikçi küresel bir hizmet sağlayıcı olan Comdata Group’ta üst düzey atama gerçekleşti.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo BPO’dan Güneş Enerjisiyle Doğaya Katkı
Tempo BPO, Batman ve Şanlıurfa lokasyonlarında artık sadece güneş enerjisinden üretilen elektriği kullanacak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|