|
MDYD e-BÜLTEN
Ocak - Şubat - Mart 2023
|
|
|
|
Başkandan Mesaj
Merhaba,
Ülke olarak şubat ayında gerçekleşen büyük deprem felaketinin derin üzüntüsünü hep birlikte yaşadık. Üyelerimiz nezdinde depremden doğrudan etkilenen çalışan sayımız 15 binin üzerinde oldu.
|
|
|
|
|
|
T.C Ticaret Bakanlığı, Uluslararası Hizmet Ticareti Genel Müdürlüğü ile Toplantı Gerçekleştirdik
T.C Ticaret Bakanlığı, Uluslararası Hizmet Ticareti Genel Müdürlüğü’nün resmi daveti üzerine, Türkiye çağrı merkezi sektöründeki hizmet ihracatı konusunda detaylı görüş alışverişinde bulunmak üzere 28 Mart 2023 tarihinde Ankara’da yetkililerle bir toplantı gerçekleştirdik.
|
|
|
|
|
|
21 Mart Tarihinde Üye Toplantımızı Gerçekleştirdik
Uzun bir aradan sonra üyelerimizle tekrar buluştuğumuz, gündemlerimizi değerlendirdiğimiz, misafir konuşmacımız Murat Sağman ile ekonomik beklentilere dair sohbet ettiğimiz çok güzel bir gün geçirdik.
|
|
|
|
|
|
Çağrı Merkezi Sektörü Olarak “Depremzede İstihdam Seferberliği” Başlattık
Derneğimizin üyeleri, deprem bölgesinde olan veya bölgeden göç eden depremzedelerin istihdamına öncelik tanıyarak 10 bin depremzedeyi istihdam etmeyi hedefliyor.
|
|
|
|
|
|
Derneğimizin Yeni Üyesi CarrefourSA Oldu
900 marketi ve 11 bine yakın çalışanıyla ülkemizin en büyük perakende zincirlerinden CarrefourSA, Derneğimizin yeni üyesi oldu.
|
|
|
|
|
|
Derneğimizin Yeni Üyesi Collectürk Oldu
Alacak takibi ve tahsilat hizmetleri alanındaki önde gelen kuruluşlardan Collectürk, Derneğimizin yeni üyesi oldu.
|
|
|
|
|
|
11 Ocak Tarihinde Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik
Yönetim kurulu üyelerimiz, 2023 yılının ilk yönetim kurulu toplantısı için 11 Ocak tarihinde bir araya geldiler.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo BPO’da Dijital Dönüşüm Ofisi Direktörlüğüne Burç Pekmezoğlu Atandı
Uçtan uca hizmet veren, inovatif yaklaşımlarla müşteri deneyimi yönetimi, danışmanlığı ve bilgi teknolojileri gibi alanlarda faaliyet gösteren Tempo BPO’nun yeni Dijital Dönüşüm Ofisi Direktörü, Burç Pekmezoğlu oldu
|
|
|
|
|
|
|
Bilyoner, 2022 Kalite Ligi'nde 2 Ödülün Sahibi Oldu
Bilyoner, 2022 Kalite Ligi'nde “Beni Özel Hissettirdi ve Pozitif İletişim Kurdu” ödüllerine layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
|
Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye, Great Place to Work Tarafından ‘Harika İş Yeri’ Olarak Tescillendi
Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye; 'Harika İş Yeri’ kriterlerini sağlayarak ‘Great Place to Work’ sertifikasını almaya hak kazandı.
|
|
|
|
|
|
|
Webhelp, Contact Center World Yarışmasından Dokuz Ödülle Döndü
Webhelp, iş ortakları Pegasus Hava Yolları ve Stellantis ile birlikte Contact Center World yarışmasında dokuz farklı kategoride ödül aldı.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo BPO’nun yeni İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü Işık Tazeler Oldu
Üyelerimizden Tempo BPO’da üst düzey atama gerçekleşti ve Işık Tazeler yeni İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü oldu.
|
|
|
|
|
|
|
Pusula Call Center Contact Center World Ödüllerine İmzasını Attı
Contact Center World Dünya Finallerinde, 3 yıl üst üste aynı kategoride ödül kazanan Pusula Call Center, “World Class” ödülüne layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
|
Türkiye’nin En Beğenilen 3 Lideri Mplus Türkiye’den!
Mplus Türkiye, Türkiye’nin en beğenilen CEO, CMO ve CHRO’sunu belirleyen Altın Lider Ödülleri’nde 3 ödüle birden layık görülen tek şirket oldu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|