Bu maili düzgün görüntüleyemiyorsanız tıklayın.

MDYD e-BÜLTEN
Ocak - Şubat - Mart 2023
                                                           
 

Başkandan Mesaj

Merhaba, Ülke olarak şubat ayında gerçekleşen büyük deprem felaketinin derin üzüntüsünü hep birlikte yaşadık. Üyelerimiz nezdinde depremden doğrudan etkilenen çalışan sayımız 15 binin üzerinde oldu.

Daha Fazla Oku
 

T.C Ticaret Bakanlığı, Uluslararası Hizmet Ticareti Genel Müdürlüğü ile Toplantı Gerçekleştirdik

T.C Ticaret Bakanlığı, Uluslararası Hizmet Ticareti Genel Müdürlüğü’nün resmi daveti üzerine, Türkiye çağrı merkezi sektöründeki hizmet ihracatı konusunda detaylı görüş alışverişinde bulunmak üzere 28 Mart 2023 tarihinde Ankara’da yetkililerle bir toplantı gerçekleştirdik.

Daha Fazla Oku
 

21 Mart Tarihinde Üye Toplantımızı Gerçekleştirdik

Uzun bir aradan sonra üyelerimizle tekrar buluştuğumuz, gündemlerimizi değerlendirdiğimiz, misafir konuşmacımız Murat Sağman ile ekonomik beklentilere dair sohbet ettiğimiz çok güzel bir gün geçirdik.

Daha Fazla Oku
 

Çağrı Merkezi Sektörü Olarak “Depremzede İstihdam Seferberliği” Başlattık

Derneğimizin üyeleri, deprem bölgesinde olan veya bölgeden göç eden depremzedelerin istihdamına öncelik tanıyarak 10 bin depremzedeyi istihdam etmeyi hedefliyor.

Daha Fazla Oku
 

Derneğimizin Yeni Üyesi CarrefourSA Oldu

900 marketi ve 11 bine yakın çalışanıyla ülkemizin en büyük perakende zincirlerinden CarrefourSA, Derneğimizin yeni üyesi oldu.

Daha Fazla Oku
 

Derneğimizin Yeni Üyesi Collectürk Oldu

Alacak takibi ve tahsilat hizmetleri alanındaki önde gelen kuruluşlardan Collectürk, Derneğimizin yeni üyesi oldu.

Daha Fazla Oku
 

11 Ocak Tarihinde Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik

Yönetim kurulu üyelerimiz, 2023 yılının ilk yönetim kurulu toplantısı için 11 Ocak tarihinde bir araya geldiler.

Daha Fazla Oku
 

Tempo BPO’da Dijital Dönüşüm Ofisi Direktörlüğüne Burç Pekmezoğlu Atandı

Uçtan uca hizmet veren, inovatif yaklaşımlarla müşteri deneyimi yönetimi, danışmanlığı ve bilgi teknolojileri gibi alanlarda faaliyet gösteren Tempo BPO’nun yeni Dijital Dönüşüm Ofisi Direktörü, Burç Pekmezoğlu oldu

Daha Fazla Oku
 

Bilyoner, 2022 Kalite Ligi'nde 2 Ödülün Sahibi Oldu

Bilyoner, 2022 Kalite Ligi'nde “Beni Özel Hissettirdi ve Pozitif İletişim Kurdu” ödüllerine layık görüldü.

Daha Fazla Oku
 

Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye, Great Place to Work Tarafından ‘Harika İş Yeri’ Olarak Tescillendi

Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye; 'Harika İş Yeri’ kriterlerini sağlayarak ‘Great Place to Work’ sertifikasını almaya hak kazandı.

Daha Fazla Oku
 

Webhelp, Contact Center World Yarışmasından Dokuz Ödülle Döndü

Webhelp, iş ortakları Pegasus Hava Yolları ve Stellantis ile birlikte Contact Center World yarışmasında dokuz farklı kategoride ödül aldı.

Daha Fazla Oku
 

Tempo BPO’nun yeni İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü Işık Tazeler Oldu

Üyelerimizden Tempo BPO’da üst düzey atama gerçekleşti ve Işık Tazeler yeni İş Geliştirme ve Pazarlama Direktörü oldu.

Daha Fazla Oku
 

Pusula Call Center Contact Center World Ödüllerine İmzasını Attı

Contact Center World Dünya Finallerinde, 3 yıl üst üste aynı kategoride ödül kazanan Pusula Call Center, “World Class” ödülüne layık görüldü.

Daha Fazla Oku
 

Türkiye’nin En Beğenilen 3 Lideri Mplus Türkiye’den!

Mplus Türkiye, Türkiye’nin en beğenilen CEO, CMO ve CHRO’sunu belirleyen Altın Lider Ödülleri’nde 3 ödüle birden layık görülen tek şirket oldu.

Daha Fazla Oku
 
Geri bildirimlerinizi info@cagrimerkezleridernegi.org adresine e-posta göndermenizi rica ederiz.