|
İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, Beyaz Masa Alo 153 Çağrı Merkezi'ni Ziyaret Etti
İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, mesleki yeterlilik eğitim programını başarıyla tamamlayan Beyaz Masa çalışanlarına törenle sertifikalarını verdi.
|
|
|
|
|
|
|
Callart Çalışanlarından İç Isıtan Yardım Organizasyonu
Inbound, Outbound, Satış, Pazarlama, Dijital Satış ve Lojistik gibi birçok alanda kurumsal müşterilerine alternatif çözümler sunan Callart Rehberlik ve Müşteri Hizmetlerinden 12-18 Aralık Yerli Malı ve Yoksullara Yardım Haftası kapsamında dikkat çeken bir farkındalık projesi.
|
|
|
|
|
|
|
CPP Group Türkiye, PSM AWARDS 2019 “En İyi Güvenlik Çözümü” Kategorisinde Ödülünü Aldı
CPP Group Türkiye, “Cyber Care“ ürünü ile, Ödeme Sistemleri dünyasının Oscarları olarak nitelendirilen ve sektördeki en inovatif şirketlerin ödüllendirildiği PSM Awards ile 2019 yılının “En İyi Güvenlik Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
|
CMC Okuma Ağacı’nın Tohumlarını Malatya’da Attı
Türkiye’nin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden CMC Turkey, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmalarına müşterilerini de dahil ederek yarattığı faydayı artırıyor. Yeni yıl hediyesi olarak müşterileri adına K12 Vakfı’nın ‘Okuma Ağacı Kampanyası’na destek olan CMC, en büyük lokasyonu olan Malatya Yazıhan’da 10 ilkokula kitap seti dağıttı.
|
|
|
|
|
|
|
Callart Çağrı Merkezi’nde Patlamış Mısır Günü
|
|
|
|
|
|
|
Callart Yöneticilerinden Çalışanlarına Taze Meyve Suyu İkramı
Callart Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri yöneticileri; bu soğuk günlerde, çalışanlarına vitamin depolamaları için taze sıkılmış meyve suyu dağıttı.
|
|
|
|
|
|
|
Çalışma ve Oturma İzni Süreçlerinde Uçtan Uca Çözüm
Teleperformance Türkiye’de 400’ün üzerinde Almanca hizmet veren çalışan bulunuyor.
|
|
|
|
|
|
|
Teleperformance Türkiye İstikrarlı Büyümesine Devam Ediyor
Dünyanın en büyük dış kaynak iş hizmetleri sağlayıcısı Teleperformance, 2019 yılında yüzde 60’ın üzerinde büyüyerek büyük bir başarıya imza attı.
|
|
|
|
|
|
|
Master Cake of Callart
Özel günleri çalışanlarıyla eğlenceye dönüştüren Callart Çağrı Merkezi; 28 Ocak Çikolatalı Kek Günü’nü, Master Cake of Callart yarışması yaparak kutladı.
|
|
|
|
|
|
|
Lufthansa Müşterileriyle Birlikte Değişiyor!
Lufthansa InTouch Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetlerinin geleneksel bir etkinlik serisi haline gelen InstaTouch’i 2019 yılında son durağı olan İstanbul’da noktaladı.
|
|
|
|
|
|
|
Callart Sokakta Yaşayan Minik Dostlarımızı Unutmadı
Callart Çağrı Merkezi, soğuk günlerde minik dostlarımızı da unutmadı.
|
|
|
|
|
|
|
Comdata; T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Tarafından Ar-Ge Merkezi Olarak Onaylandı
İş süreçleri dışkaynak alanında, kendi sektöründe lider 80’in üzerinde markaya müşteri deneyimi ürün ve hizmetleri sunan Comdata, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından Ar-Ge merkezi olarak onaylandı.
|
|
|
|
|
|
|
Net Call Center'dan Çikolatalı Kek Gününe Özel Etkinlik
Net Call Center, çikolatalı kek gününü çalışanlarıyla birlikte adına yakışır bir şekilde kutladı. 500'den fazla çikolatalı kek ile mutluluk katlandı.
|
|
|
|
|
|
|
Comdata’da Üst Düzey Atama Gerçekleşti
İş süreçleri dışkaynak alanında, kendi sektöründe lider 80’in üzerinde markaya müşteri deneyimi ürün ve hizmetleri sunan Comdata’da operasyon yönetiminde üst düzey atama gerçekleşti.
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT ile Ondokuz Mayıs Üniversitesi İş Birliği Protokolü İmzaladı
AssisTT Çağrı Merkezi, sektörünün önde gelen firmalarından biri olarak bir ilki gerçekleştirerek hayata geçirdiği “Çağrı Merkezi Okulu”nda geleceğin çağrı merkezi uzmanlarını yetiştirmek amacıyla Ondokuz Mayıs Üniversitesi ile istihdama yönelik iş birliği protokolü imzaladı.
|
|
|
|
|
|
|
Callart'tan Sevgililer Gününde Sıcak Çikolata Sürprizi
Callart Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri, 14 Şubat Sevgililer Günü'nü sürpriz bir şekilde kutladı
|
|
|
|
|
|
|
“Yarını Kodlayan” Denizlili Öğrenciler, Alzheimer Hastaları İçin Akıllı Kapı Tasarladı
Türkiye Vodafone Vakfı ve Habitat Derneği'nin 4 yıldır sürdürdüğü "Yarını Kodlayanlar" projesinin katılımcılarından Denizlili Alper Arda İpek ve Alperen Cebe, mezun oldukları okulda düzenlenen Yarını Kodlayanlar Eğitimi'ne bu kez "konuk eğitmen" olarak katıldı
|
|
|
|
|
|
|
Assistt Tüm Dünyada “Great Place To Work Certified” Şirketi Olarak Anılacak
Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, Great Place to Work Türkiye Enstitüsü tarafından yapılan çalışma sonucunda “Great Place to Work 2020 (Harika bir işyeri)” Sertifikası almaya hak kazandı.
|
|
|
|
|
|
|
Yataş Grup’a “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri”nden İki Ödül Birden
Yataş Grup, sikayetvar.com tarafından hazırlanan Müşteri Deneyimi Endeksi’nde göre belirlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde Enza Home ve Yataş Bedding markalarıyla iki ödüle birden layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
|
Erişim’in Eskişehir Hizmet Noktası Renklendi!
Erişim Müşteri Hizmetleri, Eskişehir hizmet noktasını yeniledi.
|
|
|
|
|
|
|
Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne Stevie'de 3 Ödül Birden
Vodafone Türkiye, dünyanın en prestijli ödül programlarından 14. Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye, Müşteri Hizmetleri’ndeki başarılı uygulamalarıyla “Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon”, “Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı ” ve “Yılın Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde ödüle layık görüldü.
|
|
|
|
|
|
|