|
Vestel Müşteri Hizmetleri "Farkındayız" Dedi!
2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü’nde Vestel, otizme dikkat çekmek ve bu konudaki farkındalığı artırmak adına otizme mavi ışık yaktı.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo Çağrı Merkezi Lokasyonlarına Önemli Ziyaret
Şanlıurfa Karaköprü Belediye Başkanı Sn. Metin Badilli, Adalet ve Kalkınma Partisi İlçe Başkanı Sait Ağan ile Milliyetçi Hareket Partisi İl Başkan Yardımcıları Mesut Erdurak, Halil Barut ve Meclis Üye Adayları, Tempo Çağrı Merkezi’nin Şanlıurfa’daki iki farklı operasyon merkezini ziyaret ettiler.
|
|
|
|
|
|
|
Net Call Center'dan Önemli Sosyal Sorumluluk Projesi
Netcc Ailesi, sosyal sorumluluk projelerinde ve gönüllülük çalışmalarında birçok önemli çalışmaların altına imzasını atıyor.
|
|
|
|
|
|
|
Competence Call Center, Yeditepe Üniversitesi Kariyer Festivalinde Gençlerle Bir Araya Geldi
Competence Call Center, Yeditepe Üniversitesi Kariyer festivalinde gençlerle buluşarak çağrı merkezi dinamikleri ve kariyer fırsatları hakkında öğrencileri bilgilendirdi.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo Çağrı Merkezi Çalışanlarından Kök Hücre Bağışı
Tempo Çağrı Merkezi'nin Afyonkarahisar lokasyonu çalışanları, 3.5 yaşında kan kanserinin çok özel bir türü ile mücadele eden Öykü Arin Yazıcı için kök hücre bağışında bulundu.
|
|
|
|
|
|
|
Vestel City'de Süslü Kadınlar Bisiklet Turu!
Dünya Kadınlar Günü vesilesi ile Vestel City’de “Demli Sohbetler” seminerler dizisinin dokuzuncusunda, 6 Mart Çarşamba günü, ilham dolu ve cesaret verici hikayesiyle Sema Gür Vestel'in konuğu oldu.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo Çağrı Merkezi, Müşteri Deneyimi Yönetiminde Asseco ile Stratejik İşbirliğine İmza Attı
Müşteri Hizmetleri ve Tele-Satış alanlarındaki yenilikçi yaklaşımlarıyla dikkat çeken Tempo Çağrı Merkezi, çağrı merkezi altyapısında Asseco’nun 25+ yıllık sektör deneyimine güvendi.
|
|
|
|
|
|
|
Vestel Müşteri Hizmetleri Müşteri Memnuniyetinde Yine Birinci!
Vestel Müşteri Hizmetleri, 08 Mart 2019’da Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markalarının belirlendiği ŞikayetVar A.C.E Awards 2019’da yarıştığı Beyaz Eşya, Elektronik ve Akıllı Telefon kategorilerinde “Diamond” ödülün sahibi oldu.
|
|
|
|
|
|
|
22 Tempo Çalışanı, 100 Öğrenciye Mutluluk Dağıttı
Tempo Şanlıurfa çalışanları, Eyyubiye Reşit Kemal Karaçizmeli Anaokulu’nu ziyaret ederek çocuklarla muhteşem bir gün geçirdiler. “Çocuklar geleceğimizdir” sloganıyla TempoClub, etkinlikleriyle çocuklara mutluluk dağıtmaya devam edecek.
|
|
|
|
|
|
|
Vodafone Dijitalleşme Sırlarını Dijital İş Ortağım Programı’nda KOBİ’lerle Paylaştı
Vodafone'un "Dijital İş Ortağım" program serisi, "KOBİ'lerimiz İçin Uçtan Uca İletişim Çözümleriyle Dijitalleşme" başlığı ile Sportive Genel Müdürü Zeynep Selgur'un katılımıyla devam etti.
|
|
|
|
|
|
|
Vodafone Tüm Dünyada Aile İçi Şiddete Karşı Harekete Geçti
Vodafone, tüm dünyada toplumsal ve ekonomik gelişimi olumsuz etkileyen aile içi şiddete karşı harekete geçti. Şirket, Türkiye dahil faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde aile içi şiddetten etkilenen çalışanlarını desteklemek üzere Aile İçi Şiddet Prosedürü yayınladı.
|
|
|
|
|
|
|
Callart Çağrı Merkezi'nden 3 Çalışanına Vespa Motosiklet!
Callart Çağrı Merkezi her yıl olduğu gibi bu yıl da büyük performans ödüllerine devam ediyor.
|
|
|
|
|
|
|
Callart 2019 Yılında Engelli Personel İstihdamına Katkı Sağlıyor
Callart Çağrı Merkezi 2019 yılına engelli istihdamı hedefiyle başladı. Bu hedef doğrultusunda ilk iş birliğini İBHAYD (İnflamatuvar Bağırsak Hastalıkları Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği) ile yaptı.
İzmir’de faaliyet gösteren diğer engelli dernekleri ile işbirliği için görüşmeleri sürdürüyorlar.
|
|
|
|
|
|
|
2019’da CRM Alanında Neler Değişecek?
Yapay zeka ve makine öğrenimi gibi teknolojiler CRM alanında da büyük değişimler yaratırken, yapılan araştırmalar dijital dönüşüm süreçlerinde dikkat edilmesi gereken konular hakkında firmalara önemli ipuçları veriyor.
|
|
|
|
|
|
|
Atos Müşteri Hizmetleri Aktivite Dolu Bir Ayı Geride Bıraktı
ATOS Müşteri Hizmetleri, 3 Ocak tarihinde gerçekleştirdiği lansman ile duyurduğu, Çalışan Motivasyonel Etkinlikler programı olan MOTİVATOS kapsamında dolu dolu geçen bir ayı geride bıraktı.
|
|
|
|
|
|
|
Teleperformance Türkiye Yeni Lokasyonlar Açacak
İstanbul, Uşak, Trabzon, Antalya ve Balıkesir'deki lokasyonlarıyla faaliyetlerini sürdüren Teleperformance Türkiye, yeni lokasyonlar açmayı hedefliyor.
|
|
|
|
|
|
|
Teleperformance Global CX Araştırması 2018: Havacılık
Teleperformance CX Lab tarafından gerçekleştirilen 2018 Global CX Araştırması, havacılık sektöründeki dönüşümü ve değişen müşteri algısının güncel bir resmini çiziyor.
|
|
|
|
|
|
|
Atos Müşteri Hizmetleri'nden Yeni Çalışan Motivasyon Programı
ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş. 3 Ocak tarihinde eş zamanlı olarak düzenlediği lansman ile tüm lokasyonlarında 2019 Çalışan Motivasyon Programı “MOTİVATOS” u duyurdu.
|
|
|
|
|
|
|
Atos Müşteri Hizmetleri Çalışanları Yeni Yılı Coşkuyla Kutladı
Atos Müşteri Hizmetleri A.Ş. Çağrı Merkezi çalışanlarına yönelik düzenlediği aktiviteler ile lokasyonlarında yeni yılı coşkuyla karşılad
|
|
|
|
|
|
|
Comdata Türkiye Genel Müdürü Görevine Yasin Uslu Atandı
Müşteri deneyimi ve süreç yönetimi hizmetlerinin dünya genelindeki en önemli çözüm ortaklarından Comdata Group’un Türkiye’deki faaliyetlerini 1 Ocak itibariyle Yasin Uslu yönetecek.
|
|
|
|
|
|
|