|
Webhelp Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Tuna Baliç’ten Çağrı Merkezlerinde "Normalleşme" Süreci
Tuna Baliç; "Yeni normalde çağrı merkezlerinin rolü artmaya devam edecek."
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT’ ten Online Mülakat Üssü
Geçen yıl bulut teknolojisi ile işe alım süreçlerini yenileyen şirket, uçtan uca, uzaktan erişim ile tüm süreçlerin entegrasyonunu tamamladı. Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
“Yarını Kodlayanlar” Projesi 100 Bini Aşkın Çocuğa Ulaştı
Çocukları dijital dünyanın dili kodlamayla tanıştırmak üzere Türkiye Vodafone Vakfı ve Habitat Derneği işbirliğiyle 4 yıl önce başlatılan "Yarını Kodlayanlar" projesi hızlı büyümesini sürdürüyor. Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
Tempo, 2020 Stevie Ödüllerinde 2 Kategoride Ödül Kazandı, En Değerli İş Verenler Arasına Girdi!
Tempo, dünyanın en prestijli insan kaynakları ödülleri kapsamında 2 ödüle birden layık görüldü. Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT, Diyarbakır ile Büyümeye Devam Ediyor
Türkiye’nin dört bir yanında açtığı lokasyonlarla büyümeye devam eden AssisTT, Diyarbakır’daki ilk çağrı merkezini açıyor.
|
|
|
|
|
|
|
Webhelp Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Burak Alaçam’dan "Yeni Normal"de Çalışan Deneyimi
Webhelp olarak biz 2 hafta içinde 5 binin üzerinde çalışanımızı, aileleriyle birlikte ve sağlıklı bir ortamda, yani evlerinden 7/24 çalışır hale getirdik.
Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT’ten Van’a Büyük Yatırım
Türkiye’nin lider çağrı merkezi şirketlerinden AssisTT, Anadolu’daki yatırımlarına hızla devam ediyor. Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
Callart Başarılarına Bir Yenisini Daha Ekledi
Callart “500 Bilişim Şirketi Araştırmasında", çağrı merkezleri arasında hizmet sağlayıcı gelirlerine göre ilk 10 şirket arasında 7. Sırada yerini aldı. Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT Bilişim 500’de “ Yılın Dış Kaynak Kullanım Hizmeti” Kategorisinde Birincilik Ödülünün Sahibi Oldu!
Türkiye’nin en prestijli çağrı merkezi şirketlerinden AssisTT, önde gelen bilişim firmalarının yer aldığı ‘500 Bilişim Şirketi Araştırması’nda "Yılın Dış Kaynak Kullanım Hizmeti" kategorisinde birincilik ödülünü aldı.
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına Levent Yalçın Atandı
Türkiye’nin önde gelen çağrı merkezi şirketlerinden AssisTT’te Operasyon Genel Müdür Yardımcılığı görevine Levent Yalçın atandı. Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
Teleperformance Türkiye CEO'su Tülay Doğrular, Tüketici Eğilimlerindeki Değişime Dikkat Çekti
Teleperformance Türkiye CEO'su Tülay Doğrular, "Tüketici eğilimlerini yakından takip etmek ve yakalamak, her zamankinden daha önemli hale geldi." Haberin devamı için başlığa tıklayınız.
|
|
|
|
|
|
|
AssisTT, Finans Sektöründe Gücünü Halkbank İş Birliği ile Artırmaya Devam Ediyor
Türkiye'nin önde gelen çağrı merkezlerinden AssisTT, finans sektöründe gücünü Halkbank iş birliği ile artırmaya devam ediyor. Haberin devamı için başlığa tıklayabilirsiniz.
|
|
|
|
|
|
|