top of page

YK toplantısında ana gündem maddesi sektörün yetişmiş iş gücü ihtiyacı idi



Çağrı Merkezleri Derneğinin Yönetim Kurulu Toplantısı genel katılıma açık olarak Dernek merkezinde gerçekleşti ve toplantıdada Derneğin 2014 yılı gündemdeki konularla ilgili gelişmeler aktarılarak bilgi alıverişinde bulunuldu. Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Toplantısının en önemli gündemleri arasında nitelikli insan kaynağı konusunda yaşanan sıkıntılar ve öneriler, sigortacılık ve bankacılık sektörlerinde verilen çağrı merkezi hizmetlerinin kapsam olarak genişletilmesi ihtiyacı, bankacılık sektörüne getirilmesi muhtemel hizmet kalitesi düzenlemesi nedeniyle Çağrı Merkezleri Derneğinin BDDK’ya iletmek üzere bir öneri taslağı çalışacağı ve ileteceği, tehlike sınıfı düzenlemesi konusu yer aldı. 

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page