Yönetim Kurulu Başkanımız Rengin Ağılönü, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu’nun davetlisi olarak, çağrı merkezi hizmetleri bölümü öğrencileriyle buluştu ve hem sektörümüzdeki kariyer fırsatlarını hem de sektörümüzle ilgili bilgileri katılımcılarla paylaştı.26 Mayıs tarihinde Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Pelin Babaoğlu’nun moderatörlüğünde gerçekleşen online söyleşide, çağrı merkezi hizmetleri öğrencileri sektörümüzle ilgili merak ettiklerini Başkanımız Rengin Ağılönü’nden öğrenme fırsatı yakaladılar.
Bir saat süren söyleşide özellikle çağrı merkezi sektörünün sunduğu kariyer fırsatlarına dikkat çeken Yönetim Kurulu Başkanımız Rengin Ağılönü, çağrı merkezlerinde artık mühendislere, yazılımcılara, süreç tasarımcılarına, pazarlama uzmanlarına da ihtiyaç olduğunu belirtti. Sektörümüzdeki kariyer fırsatlarının oldukça çeşitli olduğunu söyleyen Yönetim Kurulu Başkanımız, müşteri temsilcilerinin kariyer yolu olarak takım liderliği, süpervizörlük, operasyon yöneticiliği yolunu tercih edebileceği gibi kalite, eğitim, iş geliştirme, insan kaynakları gibi destek ekip kadrolarını da tercih edilebileceğini söyledi. Ayrıca Çağrı merkezinde kariyer yapmak isteyenlerin sahip olması gereken yetkinliklerle ilgili olarak insan ve müşteri odaklı olmanın, problem çözebilmenin, analiz yeteneğinin ve temel iletişim yetkinliklerinin altını çizen Rengin Ağılönü, çağrı merkezlerinin artık yurt dışında da birçok ülkeye hizmet verdiğini ve bu nedenle yabancı dil bilgisine sahip olmanın da eskisinden çok daha önemli olduğunu sözlerine ekledi.