top of page

“YEPAŞ, 7. CX Awards Turkey’de "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi" Kategorisinde Ödülün Sahibi Oldu

Dijital müşteri deneyimini odağına alan YEPAŞ, “YEPAŞ Mobil Uygulaması” ile 7. CX Awards Turkey kapsamında "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi" kategorisinde Üretken Proje Ödülü’ne layık görüldü!


Müşterilerine dijital kanallar üzerinden hızlı, güvenilir ve üstün bir hizmet sunma vizyonuyla hareket eden YEPAŞ, bu ödülle birlikte müşteri odaklı dönüşüm yolculuğunu taçlandırdı.




Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page