top of page

Yönetim Kurulu Toplantımızı 14 Temmuz Tarihinde Gerçekleştirdik!



Yönetim Kurulu toplantımızda yeni üyelik başvurusu Callay Çağrı Merkezinin üyeliği onaylanırken, Derneğe, Kamu Kurumları ile ilişkilerin ve kritik konuların takibi amacıyla 6 aylık danışmanlık hizmeti verecek İstanbul Sanayi Odası Elektronik ve Haberleşme Mühendisi Ömer Kavas ile tanışma gerçekleştirildi. Derneğimizin 2016-2019 strateji çıktıları kapsamında üyelerden gelen geri dönüşlere göre belirlenen çalışma grupları üyelerinin aksiyon planları Yönetim Kurulu Üyelerine sunuldu. Çalışma grupları aksiyon önerilerini daha hızlı somutlaştırmaları için mevcut durumda 3 aksiyon üzerine yoğunlaşmalarına karar verildi.



Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page