Yönetim kurulu üyelerimiz her ay düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz yönetim kurulu toplantımız için 14 Ekim tarihinde bir araya geldiler. Daha önceki yönetim kurulu toplantılarımızda, sektörümüze gelişimine yönelik çözümler üreten genç girişimcilerin bu toplantılara davet edilmesi ve sundukları hizmetleri anlatması yönünde bir karar alınmıştı. Bu kapsamda toplantımıza davet ettiğimiz müşteri iletişim platformu Juphy firmasının kurucularından Eyüp İbişoğlu, toplantımızın ilk bölümünde bizlere katıldı ve girişimlerinin çağrı merkezi sektörüne yönelik sunduğu çözümleri yönetim kurulu üyelerimizle paylaştı.
Toplantımızın devamında yönetim kurulu üyelerimiz, etkisini sürdüren pandemi koşullarına ilişkin çağrı merkezlerindeki güncel durumları paylaştılar ve sürecin seyrine göre çağrı merkezlerindeki çalışma modellerinin şekilleneceği fikrinde birleştiler. Hazırlıklarına başladığımız 2020 Türkiye Çağrı Merkezi Pazar Araştırmamızın ilk etabında araştırmaya katılacak olan firma listelerinin güncelleme sürecinin tamamlanmak üzere olduğu bilgisi paylaşıldı. Sonraki aşamada da anketlerin bu firmalara iletilerek verilerin toplanması sürecine geçileceği aktarıldı.
Her yıl Türkiye’nin birçok yerinden takım liderlerini ağırladığımız Takım Liderleri Zirvemizin 5.’sini bu yıl, devam eden pandemi önlemleri çerçevesinde online olarak 6 Ekim tarihinde gerçekleştirdik. İlham veren konu ve konuşmacılarıyla oldukça faydalı geçen ve 600’e yakın genç liderin katılım sağladığı zirvemizin geri bildirimleri ve memnuniyet anketi sonuçları ile bilgilendirme yapıldı. Anket sonuçlarına göre genel memnuniyet oranının %96 olması herkesi çok mutlu etti, sonraki etkinlikler için de motive etti.
Toplantı, ÇMD Altın Kulaklık Ödülleri hazırlıkları ve ISO18295 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı kapsamında denetimleri gerçekleştirilen ve belgesi teslim edilen CPP Sigorta ile belgesi teslim edilecek olan Burgan Bank’a ilişkin bilgilendirmelerle son buldu.