top of page

Vestel Müşteri Hizmetleri’ne Altın İnovasyon Ödülü



Vestel Müşteri Hizmetleri, sektörün en eski ve köklü yarışmalarından European Contact Center Customer Service Awards (ECCCSA) tarafından Avrupa’nın en inovatif müşteri hizmetleri seçildi. 

Vestel'den yapılan açıklamaya göre, Vestel Müşteri Hizmetleri, ilk kez katıldıkları European Contact Center & Customer Service Awards'dan (ECCCSA) altın madalya ile döndü.


Londra'da düzenlenen ödül töreninde, Vestel Müşteri Hizmetlerinin "Joker" projesi, Best Innovation in Custumer Service kategorisinde Avrupa'nın müşteri hizmetlerindeki en iyi inovasyonu seçildi.


Proje, müşteri temsilcilerinin müşteriyi en hızlı ve en doğru şekilde bilgilendirmesini sağlıyor ve müşteri temsilcileri, çağrı sırasında cevap veremeyecekleri bir talep ile karşılaştıklarında, müşteriyi hatta bekletmeden Joker ekibine danışabiliyor. Müşteri temsilcileri bir yandan çağrılarına devam ederlerken, ekranlarından da Jokerleri ile yazışarak gerekli desteği alabiliyor.


bottom of page