top of page

Vestel Müşteri Hizmetleri "Farkındayız" Dedi!



2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü’nde Vestel, otizme dikkat çekmek ve bu konudaki farkındalığı artırmak adına otizme mavi ışık yaktı. “Bir insanın hayatında farklılık yaratmak için akıllı, zengin, güzel ya da mükemmel olmana gerek yok. Tek ihtiyacın onu gerçekten önemsemek.” diyen Vestel çalışanları, mavi giydi ve çekildikleri toplu fotoğrafı sosyal medyada #otizmemaviışıkyak etiketiyle paylaştı.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page