Türkiye’nin önde gelen müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi çözümleri sağlayıcısı olan ULAKNET, satış ve pazarlama stratejilerini daha da güçlendirmek amacıyla Satış ve Pazarlama Direktörü pozisyonuna İstemihan Güllülü ve yine Satış ve Pazarlama departmanı Liderliği için Ramazan Yalçın’ın getirildiğini duyurmaktan mutluluk duyarız. İstemihan Güllülü ve Ramazan Yalçın, geniş sektör deneyimleri ve pazarlama konusundaki başarıları ile ULAKNET’in büyüme hedeflerine önemli katkılar sağlamaya hazırlanıyor.
İstemihan Güllülü, 21 yılı aşkın tecrübesiyle müşteri memnuniyetini artırmaya, operasyonel verimliliği optimize etmeye, teknolojiyi ve yenilikçi stratejileri geliştirmeye odaklanmıştır. ULAKNET’te üstleneceği bu yeni görevde, müşteri kazanımı ve dijital pazarlama süreçlerinde şirketin konumunu daha da güçlendirecektir.
Ramazan Yalçın, 17 yılı aşkın sektör deneyimi ve satış odaklı stratejileri ile ULAKNET’in pazarlama ekibine liderlik yapacaktır. Satış süreçlerinin optimizasyonu, yeni müşteri kazanımları ve müşteri ilişkilerinin güçlendirilmesi alanlarında uzmanlaşan Yalçın, ULAKNET’in satış hedeflerine ulaşmasında kilit rol oynayacaktır.
ULAKNET’in CEO’su Ayaz Akkoyun konuyla ilgili şunları söyledi: “Yeni direktörümüz İstemihan Güllülü ve Satış Pazarlama departmanı liderimiz Ramazan Yalçın’ın, yenilikçi vizyonları ve liderlik yetkinlikleri sayesinde şirketimizin büyüme stratejisine katkı sağlayacaklarına inanıyoruz. Müşteri ihtiyaçlarına yönelik kişiselleştirilmiş çözümler üretmek ve dijital dönüşümde sektördeki liderliğimizi sürdürmek için birlikte büyük başarılara imza atacağız.”
ULAKNET olarak, müşteri merkezli çözümlerimizle büyümeye ve sektörde öncü hizmetler sunmaya devam edeceğiz.
Şirket Hakkında
ULAKNET, 2013 yılında kurulan ve dijital dönüşüm kapsamında Çağrı Merkezi, Şikâyet Yönetimi, Veri Yönetimi, Yazılı İletişim Kanalları, Müşteri Deneyimi, CRM, Kalite ve Süreç Danışmanlığı hizmetleri alanında lider hizmet sağlayıcılarından biridir. Çağrı merkezi çözümlerinde uzmanlaşmış kadrosu ile müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedefleyen ULAKNET, yenilikçi çözümleri ve geniş hizmet yelpazesiyle tanınmaktadır.
İstemihan GÜLLÜLÜ kimdir?
21 yılı aşkın bir süredir iş dünyasında derin deneyim kazanan İstemihan Güllülü, Atos, Toshiba Türkiye, Speak A.Ş. ve EchoCCS gibi çağrı merkezi sektörünün farklı kademelerinde, müşteri temsilciliğinden üst düzey yöneticiliğe kadar geniş bir yelpazede görev almıştır.
Ramazan YALÇIN kimdir?
17 yılı aşkın bir süredir çağrı merkezi sektöründe deneyim kazanan Ramazan Yalçın, Turkcell Global Bilgi, Desmer Bilgi ve İletişim ile Konecta Teknoloji ve Müşteri Hizmetleri A.Ş. gibi sektörün önde firmaları ile farklı kademelerde, operasyon yönetimi, müşteri kazanımı ve ilişki yönetimi alanındaki uzmanlığı ile sektörün önde gelen isimlerinden biridir. ULAKNET’teki yeni rolüyle şirketin satış hedeflerine ulaşmasını sağlayacak stratejiler geliştirecek ve uygulayacaktır.
