Halkbank Merkezi Operasyonlar Daire Başkanı Osman Karaarslan ve Müşteri İletişim Merkezi Bölüm Müdürü Kadriye Bozacı, Ulaknet Çağrı Merkezi'nin Siirt Lokasyonunu ziyaret etti.
Halkbank ile Ulaknet Çağrı merkezinin 2019 yılında Siirt lokasyonunda 9 kişi ile başlayan işbirliğini 2021 yılında da büyüterek devam ettiren Ulaknet; Halkbank müşterilerine kesintisiz hizmet vererek gelen çağrıların karşılanmasında müşteri odaklı çözümler sunuyor.
Halkbank yetkililerinin gerçekleştirdiği ziyaretle ilgili olarak, Ulaknet Çağrı Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Ayaz Akkoyun: “Ülkemizin en önemli öncü finans kuruluşlarından Halkbank ile iş birliğimizi geliştirmekten büyük bir memnuniyet duyuyoruz." dedi.
Ayaz Akkoyun ayrıca "Ulaknet olarak kurulduğumuz ilk günden bu yana her zaman müşterilerimizi nitelikli hizmet anlayışı ile mutlu etmek için çalışıyoruz. Genç eğitimli, dinamik ve zengin insan kaynağımız ile sağladığımız İş birliklerimizde çözüm ortaklarımızın taleplerini, yüksek katma değer sağlayarak yerine getiriyoruz. Çözüm ortaklarımızın güvenini kazanmak ve bu güveni kaybetmemek bizim için çok kıymetli. Bu nedenle müşteri deneyimimizi güçlendirerek hizmet vermeye çaba gösteriyoruz. Türkçe, İngilizce ve Arapça dillerinde çeşitli sektörlere çağrı merkezi destek hizmeti sunmaktadır. Siirt Üniversitesi ile teknolojik iş birliği kapsamında ciddi bir bilgi işlem Ar-ge merkezi kurma kararı almış bulunmaktayız. Her geçen gün çalışan sayımızı artırıyoruz. Bu artışın 2021 yılında da devam ettirmeyi hedefliyoruz. Siirt'te alternatif bir çalışma alanı bulunmayan kadınların istihdamının artırılmasına yönelik pozitif tutumumuzu da devam ettireceğiz. Siirt’te başta kadın istihdamı olmak üzere ilimizin sosyoekonomik yapısına önemli bir etki sağladığına inandığımız bu yatırım ilimize ciddi anlamda katma değer kattığına inanıyoruz. Başta mesai arkadaşlarım olmak üzere emeği geçenleri kutluyorum. ” ifadelerini kullandı.
Comments