Kurulduğu 2002 yılından bugüne çalışan ve müşteri sayısını her geçen yıl arttıran inovatif yaklaşımlarla müşteri deneyimi yönetimi,danışmanlığı ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet sunan Tempo BPO’da yeni Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (Chief Growth Officer), Hüseyin Özkale oldu. Bundan böyle Tempo BPO’nun Türkiye ve yurt dışındaki büyümesinden sorumlu olacak olan Özkale, İcra Kurulu Üyesi olarak da görev alacak.
Hüseyin Özkale kimdir?
İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Elektrik-Elektronik Fakültesi Telekomünikasyon Mühendisliği bölümünden 2010 yılında mezun olan Hüseyin Özkale, İTÜ’de aynı bölümde yüksek lisansına devam ediyor. Çalışma hayatına teknik destek mühendisi olarak başlayan Özkale, ses teknolojilerinde önemli kurumlarda teknik pozisyonlarda yer alarak kariyerini sürdürdü. 2012 yılında satış müdürü olarak İsnet’te göreve başladı, beş yıl süreyle aynı görevi üstlendi. Mart 2018 itibariyle AloTech’te çalışmaya başlayan Özkale, satış ve iş ortaklıklarından sorumlu direktör olarak görev aldı. Aynı zamanda Call Center Studio markasının yurt dışı pazarlarında büyümesi noktasında da rol üstlenen Özkale, Ocak 2024 itibariyle ise Tempo BPO’da Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (Chief Growth Officer) olarak göreve başladı.
Tempo BPO hakkında:
2002 yılında İstanbul’da kurulan Tempo BPO, müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firmasıdır. Almanya’da da bir ofisi bulunan Tempo BPO, bünyesinde yer alan Müşteri Deneyim Merkezi, TechOps Center Teknoloji Operasyonları Merkezi ve Dijital Dönüşüm Ofisi ile üç ayrı servis kanalında hizmet verir. Müşteri Deneyim Merkezi’nde birden fazla dilde çoklu kanallarda müşteri hizmetleri, telesatış, chat gibi kanallarda son kullanıcı ve kurumlarla doğrudan iletişim kuran şirketlere müşteri iletişimi uzmanlarıyla destek olur. TechOps Center ile firmalara Birinci Seviye Teknik Destek hizmetleri, Yazılım Test Hizmetleri, Siber Güvenlik İzleme Hizmetleri gibi alanlarda 7x24 hizmetler sunar. Dijital Dönüşüm Ofisi’nde ise ticaretin demokratikleştirilmesine katkı sağlayarak KOBİ’lerin global pazarlara açılmalarına destek olacak altyapı ile süreç yönetimini yapmaktadır. CX Studio Müşteri Deneyim Danışmanlık Hizmetleri ile özellikle start-upların müşteri deneyim yolculuklarını tasarlamakta, geliştirmekte ve uygulamaktadır. Türkiye’nin hemen hemen her ilinde ve Almanya Dresden’de toplamda 4 bini aşkın çalışanı bulunan Tempo BPO’nun hedefi, yerel pazardaki gücü ile markaların mutlu müşteriler edinmesine elçilik etmek ve vermiş olduğu hizmetleri global pazarlara da sunarak Türkiye’nin Avrupa’nın hizmet merkezi haline gelmesine katkı sağlamaktır.