top of page

Teleperformance Everest Group BPS Top 50 Sıralamasında Sıçrama Yaptı!


Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi yönetiminde dünya lideri Teleperformance, Everest Top 50 genel sıralamasında ikinci sıraya yükselirken, Dışkaynak Çağrı Merkezi kategorisinde liderliğini koruduğunu duyurdu. Teleperformance böylelikle 2017 yılındaki sıralamasına göre iki basamak yükselmiş oldu.


Everest Group tarafından yıllık olarak hazırlanan küresel Everest Group BPS Top 50 listesi, en büyük 50 üçüncü taraf servis sağlayıcıyı gelirleri ve yıldan yıla büyüme oranlarına göre sıralıyor. En büyük servis sağlayıcılarını, büyüme oranları ve kapsama alanları açısından farklı coğrafyalar, çalışma alanları ve alıcı büyüklükleri genelinde inceleyen Everest Group, hazırladığı bu listeyle toplam hacmi 175 milyar dolara ulaşan dış kaynak sektörünün ilk referans noktasını oluşturuyor.


"Bu sıralama, pazardaki önemli değişikliklere rağmen Teleperformance'ın İş Süreci Servisleri (BPS) sektörünün öncü sağlayıcısı olarak konumunu koruduğunu gösteriyor." diyen Everest Group Partneri Rajesh Ranjan, "Bu yıl sıralamayı belirlerken toplam gelirlere ek olarak, her bir şirketin yıldan yıla büyüme oranlarını da göz önünde bulundurduk. Teleperformance'ın genel sıralamada ikinci sıraya sıçramasında, yıldan yıla büyüme oranı da rol oynuyor. Teleperformance'ın organik ve organik olmayan yaklaşımlarla yeni pazar fırsatlarına ve zorluklarına başarıyla yanıt verdiğini gösteren bu yükseliş, şirketin gelecekteki başarısı için de doğru konumlandığını işaret ediyor." diye ekledi.


Teleperformance İcra Kurulu Başkanı ve Grup CEO'su Daniel Julien, "Güçlü yönetim uzmanlığımızın ve tüm paydaşlarımız için en yüksek faydayı sağlamaya yönelik tutkumuzun bir yansıması olarak kendi sektörümüzde lider konumumuzu koruyup, genel Everest Group BPS Top 50 Listesi'nde dördüncü sıradan ikinciliğe yükseldik. Toplam gelir büyüklüğünün yanı sıra yıldan yıla büyüme istikrarında yakaladığımız uyum, Everest'in hazırladığı sıralamada görülüyor. Hem ana işimizde hem de uzman servislerimizde organik ve inorganik büyümemizi sağlıklı olarak sürdürmeyi hedefliyoruz." dedi.


Teleperformance Türkiye İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Uçbağlar, "Teleperformance, küresel ölçekte elde ettiği bu istikrarlı başarıyla hem Dışkaynak Çağrı Merkezi kategorisinde hem de İş Süreci Servisleri sektörünün güvenilir ve öncü oyuncusu olduğunu bir kez daha kanıtladı. Teleperformance Türkiye olarak, bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi yönetiminde başarısı kanıtlanmış uzmanlığımızı yerel ve bölgesel pazarda büyümek isteyen şirketlerin hizmetine sunuyoruz." diye belirtti.

bottom of page