top of page

RGN, 10. Çağrı Merkezi Fuarı'ndaydı



Çağrı merkezi sektörünü aynı çatı altında buluşturan Çağrı Merkezi Kongresi ve  Fuarı, 10. yılında Haliç Kongre Merkezi'nde düzenlendi. 13 -14 Ekim 2014 tarihlerinde gerçekleşen fuar, RGN’nin de aralarında bulunduğu sektörden bir çok firmayı ağırladı.


Sektörel iletişimi güçlendirmek ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde güç oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı 10. Yaşına girdi. RGN ailesi olarak yer aldığımız Çağrı Merkezi Fuar’ında, Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve sektörel yenilikleri takip edebilmelerine olanak sunarken, 2 gün süresince binin üzerinde ziyaretçiye ev sahipliği yaptı.


Fuar boyunca standımıza gelerek bizleri ziyaret eden ve bizlere tahsilat hakkında merak edilenleri cevaplama fırsatı sunan, tüm ziyaretçilerimize teşekkür ederiz.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page