top of page

Renault Diyalog’tan 4X4’lük Başarı



Renault MAİS ve Webhelp işbirliği ile hayata geçirilen Renault Diyalog, bu yıl Viyana’da 14’üncüsü düzenlenen Contact Center World Awards EMEA bölge finallerinden 4 ödül ile döndü.


 Renault Diyalog, “En İyi Müşteri Hizmetleri”, “Teknoloji İnovasyonu” , “Çağrı Merkezi Sosyal Medya Yönetimi” kategorilerinde kazandığı Altın ödüller ve “Orta Ölçekli En İyi İletişim Merkezi” kategorisinde kazandığı Gümüş ödül ile Aralık ayında düzenlenecek dünya finallerine katılmaya hak kazandı.


Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Telefon: +90 850 251 12 63

Fax: +90 212 295 79 99

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

Fatih Sultan Mehmet Mah. Poligon Cad. Buyaka 2 Sitesi 3. Blok No: 8 C/1 Ümraniye/İstanbul

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

© 2024 Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği. Tüm hakları saklıdır.

bottom of page